Melissa Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hei, hei:-) Ville bare ønske dere en god tur. Klem fra Melissa 0 Siter
thaimor Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Er litt sent ute jeg da, men ønsket om en fantastisk reise er ikke mindre av den grunn!!! Nyt hvert minutt! 0 Siter
Walderama Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Jeg vil bare ønske dere en riktig god tur på deres livs reise!!!!!!!! Hilsen 0 Siter
vannkastanje Skrevet 2. april 2003 Forfatter Skrevet 2. april 2003 Tusen takk alle sammen for gode ønsker for turen vår.Har så sommerfugler i magen at jeg har problemer med å¨sitte stille!!!! 0 Siter
Gjest Tirsa Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Endelig ble det deres tur! Vi har nå stått på ML 3,5 mnd. Håper det skjer noe snart. 0 Siter
Mamta Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Tusen takk alle sammen for gode ønsker for turen vår.Har så sommerfugler i magen at jeg har problemer med å¨sitte stille!!!! Hvor er det blitt av elefantene? ;-) 0 Siter
BMS! Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Forsent god tur hilsen fra meg:) Kanskje du ser den på reisen? Lykke, lykke til, og ta godt vare på øyeblikket. Det er i nåtid vi lever *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.