PREETI Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hei igjen:) hei snart tre: det er fint å være her inne oxo:) litt spennende for meg også,lærer jo litt om hvordan adoptivforeldre har det etc..=) dessuten synes jeg det er veldig mange flotte personligheter her inne.. må logge av,stakk bare innom for å sjekke mailen min & for å lese litt her har en gruppe på msn der jeg forresten lagt inn bilde av meg selv++(de fleste vet vel hva jeg snakker om) men om det er noen nye her inne,så må dere gjerne sjekke innom http://groups.msn.com/Adopsjon/homepage , hvis noen er interessert i å ta en titt på siden så er det bare å stikke innom. det har ikke skjedd så innmari mye i det siste.. men.. skal prøve å oppdatere litt snart:) Morsomt om andre oxo har bilder å dele... ellers ønsker jeg alle som venter på tildeling,lykke til videre stå på Klem fra, 0 Siter
Tidligere mica Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Du har et veldig vakkert navn! Vår datter fra Bombay heter det samme, men er bare 4 år. Navnet hennes uttales /pritti/ slik de gjorde det i India. Flott hjemmeside du har laget:) Hun har også et norsk navn, men vi bruker begge til daglig. 0 Siter
PREETI Skrevet 3. april 2003 Forfatter Skrevet 3. april 2003 Du har et veldig vakkert navn! Vår datter fra Bombay heter det samme, men er bare 4 år. Navnet hennes uttales /pritti/ slik de gjorde det i India. Flott hjemmeside du har laget:) Hun har også et norsk navn, men vi bruker begge til daglig. Hei tusen takk for det:) hyggelig at du liker hjemmesiden :) den er nok ikke så veldig oppdatert,men jeg & lene har planer om å jobbe en del på den i påskeferien;) så da håper vi den vil bli enda bedre.. ) morsomt å høre om datteren din:o) håper å høre mer fra deg her inne;) også.. last,but not least: Gratulerer til alle som har fått tildelinger:) ønsker dere alt godt videre- Å adoptere er et modig og flott initativ å ta:) har prosjekt om nazisme,rasisme og 2.verdenskrig på skolen nå. synes det er flott at skolen har begynt å ta inn disse temaene i undervisningen, har merket at mengden har økt med årene,og jeg tror det har ganske gode resultater:-) Klem fra, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.