Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig hilsen!

Har du noen reisetips til oss?

:-)

Hei igjen!

Dere bli nok tatt med på mange omvisningsrunder av guiden deres på de mest kjente stedene i Kathmandu, så det er sikkert ikke nødvendig å komme med så mange tips...

.....men ta MANGE bilder, folka er så flotte i de sterke fargene som de ofte kler seg i(særlig kvinnene når de kler seg i sine røde festdrakter!!)

Ellers var vi på en 6-dagers trekkingtur i fjellene, med start fra Pokara, det var virkelig flott!!! Det får dere tenke på på en evt. tilbakereise..

OBS! det går fint å ta med barn på trekking, de vi reiste med hadde med seg en datter på 4 år, og en på 9 mnd., de hadde en bærer til hun på 4, og den minste delte vi på å ha på ryggen i bæremeis..

Nå drømmer jeg meg litt vekk her i vakre Nepal, kos dere masse!

med hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99379-tildeling/page/2/#findComment-562583
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kathamdu

8

• escimo

2

• Wibecke

1

• gogo1365380358

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hei igjen!

Dere bli nok tatt med på mange omvisningsrunder av guiden deres på de mest kjente stedene i Kathmandu, så det er sikkert ikke nødvendig å komme med så mange tips...

.....men ta MANGE bilder, folka er så flotte i de sterke fargene som de ofte kler seg i(særlig kvinnene når de kler seg i sine røde festdrakter!!)

Ellers var vi på en 6-dagers trekkingtur i fjellene, med start fra Pokara, det var virkelig flott!!! Det får dere tenke på på en evt. tilbakereise..

OBS! det går fint å ta med barn på trekking, de vi reiste med hadde med seg en datter på 4 år, og en på 9 mnd., de hadde en bærer til hun på 4, og den minste delte vi på å ha på ryggen i bæremeis..

Nå drømmer jeg meg litt vekk her i vakre Nepal, kos dere masse!

med hilsen

Tusen takk for flotte tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99379-tildeling/page/2/#findComment-562613
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...