Gå til innhold

FU: Hvor bor du og hvorfor bor du der? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

7

• Dorthe

6

• Amiga

5

• vin

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg bor midt på Grünerløkka og trives som bare det. Alt jeg trenger er innen gangavstand og her er mange koselige cafeer og restauranter. Ungene trives også og kunne ikke tenke seg å bo et annet sted. Jeg er nok et typisk bymenneske og tror ikke jeg ville trives på landet. Liker liv og røre rundt meg.

Angela1365380318

Jeg bor i Stavanger fordi jeg ikke trives på små plasser , og ei heller for store plasser!

Her skjer det mye om sommeren med den ene festivalen etter den andre.

Koslig by , også bor jeg sentralt !

Så du anbefaler Stavanger? Jeg vurderer det dersom jeg skal studere barneværnspedagogikk.

Annonse

Jeg bor midt på Grünerløkka og trives som bare det. Alt jeg trenger er innen gangavstand og her er mange koselige cafeer og restauranter. Ungene trives også og kunne ikke tenke seg å bo et annet sted. Jeg er nok et typisk bymenneske og tror ikke jeg ville trives på landet. Liker liv og røre rundt meg.

Du er vel naboen min kanskje du da :-)

*titter ut vinduet*

laguna1365380434

Grunerløkka!

Her er det kort til alt, særlig sentrum, og masse hyggelige folk.

Fine parker å sløve/grille i finnes og. Bra uteliv m. variasjon..

Dessuten har jeg billig leilighet, muligens den eneste sådanne her(?), griseflaks:) Har bodd på løkka siden 96, dog forskjellige adresser.

Bodd i Oslo siden 92.(Litt fra og til..) Anbefales, spesiellt i vår/sommer halvåret!

Gjest Aina E

Moss.

Gangavstand til stranda, skogen, sentrum og toget til både Europa og Oslo, 1 time fra Svinesund og Oslo, tidlig vår, butikk rett oppi gata, skole/ungdomsskole på andre siden av veien. Man får alt man trenger i denne byen og det tar bare 15 minutter å gå gjennom hele sentrum.

Man finner alltid en plass for seg selv og man treffer alltid noen kjente om man ønsker det.

Gjest Holmlia i 12 år

Bor på Holmlia, jeg. Der trives jeg fordi det er:

- 15 minutter å spasere til Hvervenbukta

- Vakker natur på alle kanter

- Mange spennende mennesker fra alle verdenshjørner

- Bare 12 minutter med toget til Oslo S

>- Mange spennende mennesker fra alle verdenshjørner

He-he-he-he-he-host-host :)

Gjest Aina E

Moss.

Gangavstand til stranda, skogen, sentrum og toget til både Europa og Oslo, 1 time fra Svinesund og Oslo, tidlig vår, butikk rett oppi gata, skole/ungdomsskole på andre siden av veien. Man får alt man trenger i denne byen og det tar bare 15 minutter å gå gjennom hele sentrum.

Man finner alltid en plass for seg selv og man treffer alltid noen kjente om man ønsker det.

Glemte å si at det er billige hus her også...

Annonse

Moss.

Da kjenner du kanskje onkel o tanten min ?

Bor i Moss rett ved ei strand ;o)

Hun Fulkeslege og han advokat i kommunen.....

Jeg bor i Las Palmas fordi jeg var så helvetes dum og forelske meg i en herfra for 17 1/2 år siden, enda dummere var det at jeg giftet meg med han.

Så her sitter jeg i klisteret med et par unger jeg ikke får ut av landet.

*spy*

Det er fint å feriere her altså.

Gjest Aina E

Da kjenner du kanskje onkel o tanten min ?

Bor i Moss rett ved ei strand ;o)

Hun Fulkeslege og han advokat i kommunen.....

Hvis du hadde sagt han - fylkeslege og hun - advokat, så kanskje, men desverre... Jeg kjenner nok ikke alle i Moss selv om jeg bor her.

Det bor tross alt 255 122 innbyggere i Østfold og av de er 27 534 Mossinger...

Hvis du hadde sagt han - fylkeslege og hun - advokat, så kanskje, men desverre... Jeg kjenner nok ikke alle i Moss selv om jeg bor her.

Det bor tross alt 255 122 innbyggere i Østfold og av de er 27 534 Mossinger...

Ok ;o)

Hun er fylkes lege i Østfold og Moss og som sagt han advokat for kommunen (skatteetaten).

Tenkte kanskje du bodde i nærheten da du nevnte stranda.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...