Gå til innhold

FU: Hvor bor du og hvorfor bor du der? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

7

• Dorthe

6

• Amiga

5

• vin

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aina E

Jeg har bodd på Refsnes:-) Det var pent der ja, men jeg synes det er ille at det ikke finnes en åpen kafè og oppdrive etter klokka fem i hele Moss! (Bortsett fra Mosseporten da...*urk*)

He, he. Sant nok! Da får du sette deg på en av de "brune", da vettu.

Neida. Men av litt "trendy" cafè-steder har du jo De blå Bord f.eks, hvor du får Cafè au lait på dagen og vin om kvelden - eller omvendt... De stenger kl 23! Knallgod mat har de også, i tillegg til at man godt kan kjøpe møblene man sitter på, smykker, såpe eller annet dill med seg hjem.

bor på kiellands plass i oslo. havna her fordi eg flytta inn med eksen ein gang i tida, og fikk fortsette å bo her etterpå. billig leilighet.. men genial plassering i byen - kort vei til det aller meste :) skal flytte snart (men ikkje ut av oslo, det kjem ikkje på tale, liker å bo her), og er spent på kor eg (vi) havner....:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...