Amiga Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Jeg bor her, jeg. Jeg verken tør eller vil bo et annet sted. Pyse! :-Þ 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Jeg har bodd på Refsnes:-) Det var pent der ja, men jeg synes det er ille at det ikke finnes en åpen kafè og oppdrive etter klokka fem i hele Moss! (Bortsett fra Mosseporten da...*urk*) He, he. Sant nok! Da får du sette deg på en av de "brune", da vettu. Neida. Men av litt "trendy" cafè-steder har du jo De blå Bord f.eks, hvor du får Cafè au lait på dagen og vin om kvelden - eller omvendt... De stenger kl 23! Knallgod mat har de også, i tillegg til at man godt kan kjøpe møblene man sitter på, smykker, såpe eller annet dill med seg hjem. 0 Siter
neuni Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 bor på kiellands plass i oslo. havna her fordi eg flytta inn med eksen ein gang i tida, og fikk fortsette å bo her etterpå. billig leilighet.. men genial plassering i byen - kort vei til det aller meste skal flytte snart (men ikkje ut av oslo, det kjem ikkje på tale, liker å bo her), og er spent på kor eg (vi) havner.... 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Hmm... nord, sør, øst, vest..? Er vi naboer? *ler* Ett lite stykke bortom meg er Melhus.. Tror du bor på den andre siden av byen... ;-)) 0 Siter
Line Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Ett lite stykke bortom meg er Melhus.. Tror du bor på den andre siden av byen... ;-)) Mm, jeg bor på andre sida. Vi snakker ikke så bredt her! *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.