Gå til innhold

henriette i bb

Gjest Javel, er en ute av bb nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Javel, er en ute av bb nå?
Skrevet

slo nettopp over på tvn, og lurer på om en ny har forlatt huset?

Gjest neida,
Skrevet

Det var altså en aprilspøk. En meeeeget troskyldig og fullt ut akseptabel spøk etter mine begreper. Men Halvor holdt jo på å gå ut av sitt gode skinn...Han syns det var å dra spøken ALTFOR langt...

Merkelige greier.

happy1365380345
Skrevet

Det var altså en aprilspøk. En meeeeget troskyldig og fullt ut akseptabel spøk etter mine begreper. Men Halvor holdt jo på å gå ut av sitt gode skinn...Han syns det var å dra spøken ALTFOR langt...

Merkelige greier.

Ja, tenk deg Halvor hvis Henriette ryker i morgen...

Skrevet

Si meg en ting, hva er det for slags gjeng de har stappet sammen inni det huset?

Jeg kikket litt på i går før jeg la meg, og fikk nærmest hakeslepp. En gjeng med sørpe fulle tullinger, som kranglet og bar seg. Ikke vet jeg hva det var, og ikke gadd jeg å prøve å finne det ut heller.

For en måsagjeng. Hvem er disse folka? Er forresten hun rare lyshårede med mer?, så et bilde. Hun har barberte øynebryn og tegnet på noen svarte streker som står sånn `´ omtrent. Ser helt mongo ut.

Og hvem var han som gauka og pratet i ett sett, omtrent samme dialekt som Eldar i Vaselina? Jøye meg, at en gjeng voksne(?) folk kan fremstå så latterlig. Hæ?

Gjest Veteranbilen
Skrevet

Si meg en ting, hva er det for slags gjeng de har stappet sammen inni det huset?

Jeg kikket litt på i går før jeg la meg, og fikk nærmest hakeslepp. En gjeng med sørpe fulle tullinger, som kranglet og bar seg. Ikke vet jeg hva det var, og ikke gadd jeg å prøve å finne det ut heller.

For en måsagjeng. Hvem er disse folka? Er forresten hun rare lyshårede med mer?, så et bilde. Hun har barberte øynebryn og tegnet på noen svarte streker som står sånn `´ omtrent. Ser helt mongo ut.

Og hvem var han som gauka og pratet i ett sett, omtrent samme dialekt som Eldar i Vaselina? Jøye meg, at en gjeng voksne(?) folk kan fremstå så latterlig. Hæ?

"Jøye meg, at en gjeng voksne(?) folk kan fremstå så latterlig. Hæ? "

Æ'rre DOL du snakker om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...