Gå til innhold

Jenter!!hva er mest tiltrekkende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest søndrål

Alle ordentlige jenter liker best slanke manneben. De som sier noe annet er.. øhh.. skrudde i hodet. Jeg snakker utvilsomt på vegne av de fleste jenter her.

Jeg har nesten ikke hørt en jente snakke om temaet, uten at de har sagt at kraftige mannelår er flotte.

Annonse

Gjest æsja da

Alle ordentlige jenter liker best slanke manneben. De som sier noe annet er.. øhh.. skrudde i hodet. Jeg snakker utvilsomt på vegne av de fleste jenter her.

Æsj, tynne manneben er vemmelig!! Jeg får faktisk frysninger av tynne manneben.

Nei takke meg til de litt muskuløse og tykke!!

Jeg har nesten ikke hørt en jente snakke om temaet, uten at de har sagt at kraftige mannelår er flotte.

Jeg liker litt lange bein med skikkelig saftige kraft-lår.

Rompa bør være rund og kraftig. (Hvis beina er veldig korte bør rompa være mindre)

Pingler tenner meg overhode ikke.

Noe midt i mellom. Flott med markert muskulatur, men ikke overdimensjonert.

Fotballspillere har flotte ben. Skøyteløpere har det ikke - hvis det er en bedre forklaring.

Er nå bare min mening :)

enig - skøyteløpere ser berre rare ut! *flire*

men beina må være rette! og helst lange. og slanke. jaha...jaggu kunne eg synse litt likevel jo... :)

Annonse

Det er ihvertfall sikkert at overdimensjonerte bolerkropper og ben (siden det spørres spesifikt om det her) er helt bak mål. Har aldri hørt om et eneste kvinnemenneske som har sansen.

Men tynne, myke, femi lår og legger er jo ikke akkurat favoritten heller.

Det er derimot dette:

Langstrakte, solbrune, slanke lår med passe mye musklatur, passe runde knær og pene legger er yummi... *s*

Det er ihvertfall sikkert at overdimensjonerte bolerkropper og ben (siden det spørres spesifikt om det her) er helt bak mål. Har aldri hørt om et eneste kvinnemenneske som har sansen.

Men tynne, myke, femi lår og legger er jo ikke akkurat favoritten heller.

Det er derimot dette:

Langstrakte, solbrune, slanke lår med passe mye musklatur, passe runde knær og pene legger er yummi... *s*

Du er for gammel og snakker med feil kvinnemennesker, favn :)

Nå er mine bein alt for tynne til min kropp, bare så du ikke tror jeg forsvarer meg selv, men det jeg ser hva kvinnfolk og "bolekropper" anngår, så er det at disse "bolekroppene" har et usedvanlig stort drag på damene.

Selvsagt alt ettersom og veier kroppen 150 kg så blir det kanskje for mye selv for kvinnfolk, men det nå min erfaring med store kropper.

De har ofte utrolig draget på damene!

(Av en eller annen uviss grunn. Jeg synes tross alt ikke at det er så pent jeg heller, selv om jeg tidligere var nummeret før en av dem).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...