favn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du er for gammel og snakker med feil kvinnemennesker, favn Nå er mine bein alt for tynne til min kropp, bare så du ikke tror jeg forsvarer meg selv, men det jeg ser hva kvinnfolk og "bolekropper" anngår, så er det at disse "bolekroppene" har et usedvanlig stort drag på damene. Selvsagt alt ettersom og veier kroppen 150 kg så blir det kanskje for mye selv for kvinnfolk, men det nå min erfaring med store kropper. De har ofte utrolig draget på damene! (Av en eller annen uviss grunn. Jeg synes tross alt ikke at det er så pent jeg heller, selv om jeg tidligere var nummeret før en av dem). Du tar fullstendig feil. Ingen oppegående og kjønnsmoden jente / kvinne i lovlig alder lar seg sjarmere av en boler. At vi glor er bare fordi de ligner freaks fra omreisende tivoli. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Han bør iallfall ikke ha tynne pipestilker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du tar fullstendig feil. Ingen oppegående og kjønnsmoden jente / kvinne i lovlig alder lar seg sjarmere av en boler. At vi glor er bare fordi de ligner freaks fra omreisende tivoli. *lol* (Så sant, så sant) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du tar fullstendig feil. Ingen oppegående og kjønnsmoden jente / kvinne i lovlig alder lar seg sjarmere av en boler. At vi glor er bare fordi de ligner freaks fra omreisende tivoli. Du kjenner ikke igjen en boler når du ser han. De du kjenner igjen er de ekstreme. Men helt seriøst: Jeg synes det er rart selv. Når jeg var ganske stor (dvs ca 105 kg uten mye fett) så fikk jeg alltid beskjed av venninner om at jeg var alt for stor og måtte skjerpe meg. De samme venninnene rota seg gjerne bort i bolere (mulig at de ikke forsto at de var bolere, men svære var de), og jeg merket selv at jeg ble mer attraktiv på kjøttmarkedet. Og jeg ser det på andre jeg kjenner, samt bekjente som er overdimensjonerte. De har virkelige draget på damene, selv de damene som sier som du gjør over her. For det gjør de fleste kvinnfolk, men det de sier funker dårlig i praksis. Det er i hvert fall min erfaring med den saken. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke, for jeg hører jo at de fleste sier det du sier. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 stor pikk Hehe *ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Melkehvite pipstilker er i alle fall like mye turn off som tykke utrenede bein som ei kjerring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du kjenner ikke igjen en boler når du ser han. De du kjenner igjen er de ekstreme. Men helt seriøst: Jeg synes det er rart selv. Når jeg var ganske stor (dvs ca 105 kg uten mye fett) så fikk jeg alltid beskjed av venninner om at jeg var alt for stor og måtte skjerpe meg. De samme venninnene rota seg gjerne bort i bolere (mulig at de ikke forsto at de var bolere, men svære var de), og jeg merket selv at jeg ble mer attraktiv på kjøttmarkedet. Og jeg ser det på andre jeg kjenner, samt bekjente som er overdimensjonerte. De har virkelige draget på damene, selv de damene som sier som du gjør over her. For det gjør de fleste kvinnfolk, men det de sier funker dårlig i praksis. Det er i hvert fall min erfaring med den saken. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke, for jeg hører jo at de fleste sier det du sier. Ja-nei... hva skal jeg si til det? Annet enn at jeg mener å vite at de aller fleste heterofile hunkjønn liker helt vanlige gutter / menn med sånn passe utrustet kropp, ikke for mye og ikke for lite. Med 'boler' mener jeg ikke nødvendigvis en som dytter i seg illegale preparater, men simpelthen en som ser ut som han tilbringer for mye tid med vekter. Der jeg trener har jeg rikelig med anledning til å se på jernpumpende gutter / menn i singlets og t-skjorter og kan trygt konstatere at mangfoldet er stort. Men det er virkelig et skrekkens skue å se at på enkelte henger ikke armene lenger nedover slik at hendene berører lårene innimellom ved gange. Armene peker istedet på skrå utover. For ikke å snakke om lårene, når de går ser de jo ut som om de har gjort på seg. Vær sjeleglad for at du hoppet av det der!! Bæreren av en flott kropp ser nemlig ut som om han aldri har satt sine ben i et helsestudio, men at han har gode gener, liker å ta i et tak og tilbringe endel tid i skog og mark :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Lange og kraftige, muskler såklart, men ikke kunstig. På toppen, ei spenstig rumpe. Når han trente var omkretsen på lårene 72cm, altså var han tykkere rundt lårene, enn jeg var rundt livet. Han har nok skrumpet inn noe, men er rimelig digg enda......mmmmm Store føtter str. 46-47, for da er det et tegn på noe annet stort også ;-) Høyde/vekt 194/94- det er digg, og jeg beskriver min sambo ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ja-nei... hva skal jeg si til det? Annet enn at jeg mener å vite at de aller fleste heterofile hunkjønn liker helt vanlige gutter / menn med sånn passe utrustet kropp, ikke for mye og ikke for lite. Med 'boler' mener jeg ikke nødvendigvis en som dytter i seg illegale preparater, men simpelthen en som ser ut som han tilbringer for mye tid med vekter. Der jeg trener har jeg rikelig med anledning til å se på jernpumpende gutter / menn i singlets og t-skjorter og kan trygt konstatere at mangfoldet er stort. Men det er virkelig et skrekkens skue å se at på enkelte henger ikke armene lenger nedover slik at hendene berører lårene innimellom ved gange. Armene peker istedet på skrå utover. For ikke å snakke om lårene, når de går ser de jo ut som om de har gjort på seg. Vær sjeleglad for at du hoppet av det der!! Bæreren av en flott kropp ser nemlig ut som om han aldri har satt sine ben i et helsestudio, men at han har gode gener, liker å ta i et tak og tilbringe endel tid i skog og mark :-) Jeg synes ikke det er negativt at folk trener mye. Tvert i mot. Det er et sunnhetstegn. Men det man derimot ser er at enkelte blir for fanatiske, noe man fort kan bli. Man vil bli større og større, fordi man liker å vokse, og man får på en eller annen måte en stilltiende konkurranser om å bli størst og best med de andre store gutta på treninga. Jeg ser nå hvor dumt det kan se ut. Det er ikke det at armene står litt ut av kroppen, for det vil de gjøre om man har en bra v-form på ryggen, men mange står og strammer hver muskel hele tiden, og man ser det på dem. Det er nesten pinlig å se det, men det blir fort til at man gjør det ubevisst. En av grunnene til at jeg begynte å roe ned var en samtale jeg hadde med en treningskompis rundt 17 mai for et par år siden. Personlig trente jeg da mye, men jeg lot det aldri gå utover det sosiale. Jeg festet sammen med de andre i helgene, osv, noe jeg alltid har gjort, da jeg ikke har så mange kompiser som er, eller var, aktive med noe annet enn normal trening. Så det var lettere for meg da siden jeg var ganske alene om å trene for å bli størst. MEN, så snakket jeg med denne treningskompisen like etter 17. mai, og jeg spurte om han hadde hatt det kult på vår store festdag, noe han hadde hatt, men han hadde dårlig samvittighet for han hadde "tatt helt av". Jeg spurte selvsagt om han hadde vært dritings, noe de fleste unge menn uten unger er den dagen, og som selvsagt jeg hadde vært, men svaret jeg fikk var at han hadde skeid skikkelig ut ved å spise en burger!?! En jævla burger og fyren hadde skikkelig "fyllenerver" for det, selv uten å ha drekki! Da begynte jeg kanskje å tenke litt på hvor innihelvetes dumt denne "bli størst mulig" holdningen var. Så tok jeg en lang pause på ca 1 mnd, og kom aldri igang igjen før etter nesten to år, altså nå for halvannet mnd siden. Men jeg kommer aldri til å hige etter å bli veldig stor lenger, men ok trent, helt uten å ta av. Det skal være gøy, og jeg forsto etter hvert at det begynte å bli litt for mye av det gode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg synes ikke det er negativt at folk trener mye. Tvert i mot. Det er et sunnhetstegn. Men det man derimot ser er at enkelte blir for fanatiske, noe man fort kan bli. Man vil bli større og større, fordi man liker å vokse, og man får på en eller annen måte en stilltiende konkurranser om å bli størst og best med de andre store gutta på treninga. Jeg ser nå hvor dumt det kan se ut. Det er ikke det at armene står litt ut av kroppen, for det vil de gjøre om man har en bra v-form på ryggen, men mange står og strammer hver muskel hele tiden, og man ser det på dem. Det er nesten pinlig å se det, men det blir fort til at man gjør det ubevisst. En av grunnene til at jeg begynte å roe ned var en samtale jeg hadde med en treningskompis rundt 17 mai for et par år siden. Personlig trente jeg da mye, men jeg lot det aldri gå utover det sosiale. Jeg festet sammen med de andre i helgene, osv, noe jeg alltid har gjort, da jeg ikke har så mange kompiser som er, eller var, aktive med noe annet enn normal trening. Så det var lettere for meg da siden jeg var ganske alene om å trene for å bli størst. MEN, så snakket jeg med denne treningskompisen like etter 17. mai, og jeg spurte om han hadde hatt det kult på vår store festdag, noe han hadde hatt, men han hadde dårlig samvittighet for han hadde "tatt helt av". Jeg spurte selvsagt om han hadde vært dritings, noe de fleste unge menn uten unger er den dagen, og som selvsagt jeg hadde vært, men svaret jeg fikk var at han hadde skeid skikkelig ut ved å spise en burger!?! En jævla burger og fyren hadde skikkelig "fyllenerver" for det, selv uten å ha drekki! Da begynte jeg kanskje å tenke litt på hvor innihelvetes dumt denne "bli størst mulig" holdningen var. Så tok jeg en lang pause på ca 1 mnd, og kom aldri igang igjen før etter nesten to år, altså nå for halvannet mnd siden. Men jeg kommer aldri til å hige etter å bli veldig stor lenger, men ok trent, helt uten å ta av. Det skal være gøy, og jeg forsto etter hvert at det begynte å bli litt for mye av det gode. Jeg er veldig glad for å høre, lese at du kom til den erkjennelsen at det handler om å trives og føle seg bra. Fortsett med det! Og ja, trening er superdupert :-) Det er vel med dem som ser ut som de har fått en pumpe i stumpen og blitt blåst opp som med andre kroppsfikserte: De ser ikke at de har beveget seg utenfor normalen (som faktisk rommer ganske mye). Kort sagt, de er blitt ekstreme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg er veldig glad for å høre, lese at du kom til den erkjennelsen at det handler om å trives og føle seg bra. Fortsett med det! Og ja, trening er superdupert :-) Det er vel med dem som ser ut som de har fått en pumpe i stumpen og blitt blåst opp som med andre kroppsfikserte: De ser ikke at de har beveget seg utenfor normalen (som faktisk rommer ganske mye). Kort sagt, de er blitt ekstreme. Ekstreme på den måten at svært mye dreier seg om kroppsbygginga. Treningsøkta på ca 1 time 4 ganger i uka er tross alt svært lite sammenlignet med de andre 23 timene i døgnet man tenker kosthold, hvile og kropp. Og enkelte klarer ikke å få bygginga ut av hue, og tenker på det hele tiden, handler ut i fra kroppen sin, og går da glipp av veldig mye som andre, med et mer normalt syn på kroppen sin, bruker fritiden til. Men de fleste tar nok til vett etter hvert, og det er svært få som er så ekstreme som denne fyren som nesten fikk angstanfall etter å ha dytta i seg en burger på nasjonaldagen vår Nå trener jeg for øvrig på et SATS gym, og av ca 2500 trenende er det vel ca. 5-10 stk som er ekstreme. Verre er det nok på diverse gym i hovedstaden, hvor byggefaktoren står vannvittig høyt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kraftige. Tynne pipestilker er ikke veldig mandig. Heller for mye enn for lite. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drit i beina Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Anonym for anledningen? ;-) Alltid anonym! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Faktisk spiller det null rolle så lenge fyren er snill og grei og man tenner på ham ellers. ) Jeg har småsvermet for både litt kraftige og bortimot radmagre menn jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
palme1365380499 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det kommer an på mannen og det som er mellom bena. Alltid skal det stilles krav til alt vi har:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ekstreme på den måten at svært mye dreier seg om kroppsbygginga. Treningsøkta på ca 1 time 4 ganger i uka er tross alt svært lite sammenlignet med de andre 23 timene i døgnet man tenker kosthold, hvile og kropp. Og enkelte klarer ikke å få bygginga ut av hue, og tenker på det hele tiden, handler ut i fra kroppen sin, og går da glipp av veldig mye som andre, med et mer normalt syn på kroppen sin, bruker fritiden til. Men de fleste tar nok til vett etter hvert, og det er svært få som er så ekstreme som denne fyren som nesten fikk angstanfall etter å ha dytta i seg en burger på nasjonaldagen vår Nå trener jeg for øvrig på et SATS gym, og av ca 2500 trenende er det vel ca. 5-10 stk som er ekstreme. Verre er det nok på diverse gym i hovedstaden, hvor byggefaktoren står vannvittig høyt. Heia SDD! Heldigvis vet du og jeg bedre og kan koooose oss med mye god mat og drikke og ellers ta livet som det kommer :-) Trener på universitetets gymanlegg, og her er det heldigvis stort sett avslappet tilstand selv om noen har tippet over i byggegalskapen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99476-jenterhva-er-mest-tiltrekkende/page/2/#findComment-563511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.