Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 I går fersket jeg sjefen i å lese en lapp jeg hadde skrevet og lagt i hyllen til en annen ansatt. Det var ikke noe privat, men jeg fikk allikevel en ubehagelig følelse! Har sjefen "lov" til å lese meldiger oss ansatte i mellom? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Du må putte den i en lukket konvolutt og skrive navnet til vedkommende på, da er det ulovlig å lese for andre. Behøver ikke gå gjennom postverket. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Hvis det er en åpen lapp, som ligger synlig, tror jeg ikke du kan "ta han" for å ha lest den. Er enig med Ulven her, at hvis du ikke ønsker at andre skal lese det du har skrevet, må du legge det i en konvolutt. DA er det ulovlig å lese det. Det hender ofte at øynene mine sveiper over pulten til kollegaene mine hvis jeg er inne hos dem for å hente noe, og det hender jeg leser noe som ikke er adressert til meg! Og motsatt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Legg i konvolutt. Men jeg synes IKKE sjefen din skulle lest lappen uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.