Gå til innhold

Endelig et langt skritt videre!

Anbefalte innlegg

Mattias1365380379

Hei!

Nå har vi endelig fått bekreftet at papirene våre er godkjente, og på vei til Colombia.

Det er så utrolig deilig å ha kommet så langt, selv om jeg synes det har gått utrolig fort alikevel. Håper denne siste etappen ikke blir så ille, får trøste meg med at det er årets fineste tid vi nå går i møte, og som dessverre pleier å gå så altfor fort. (er ikke sikker på at jeg synes det er så dumt akkurat i år :-) )

Håper alle dere andre som nå går å venter på det ene eller det andre også får noen gladmeldinger snart!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99534-endelig-et-langt-skritt-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig Mattias :-)

Et skritt videre i denne prosessen føles veldig godt..

Vi selv har også fått beskjed om at oppdaterte pappirer er på vei til Colombia og at det blir tildeling til Norge fra Chiquetines (Cali, Colombia). Men de sa ingenting om når....

Uansett føles det deilig å få gode nyheter av og til :-)

Lykke til med resten av ventetiden :-)

Mattias1365380379

Gratulerer så mye Mattias. Deilig å vite at en selv har gjort alt en kan, og at neste brikke faller på plass. Nå må dere bare vente igjen!! :o) Nyt vårsola - kos dere!!

Hei!

Koselig å høre fra deg!

Håper alt står bra til med deg/dere og den voksende magen!

Tenker på deg og postkassesyndromet hver gang jeg henter posten :-)

Stor klem fra

Mattias1365380379

Vi selv har også fått beskjed om at oppdaterte pappirer er på vei til Colombia og at det blir tildeling til Norge fra Chiquetines (Cali, Colombia). Men de sa ingenting om når....

Takk!

Nå synes jeg det er på tide at dere får høre noe, dette er jo ulidelig spennende!!!

Lykke til med resten av ventingen, håper virkelig det kommer en gladmelding fra deg snart!!!

Klem fra

Hei!

Koselig å høre fra deg!

Håper alt står bra til med deg/dere og den voksende magen!

Tenker på deg og postkassesyndromet hver gang jeg henter posten :-)

Stor klem fra

He, he... postkassesyndromet har enda ikke gått over for meg heller. Jeg og mannen sloss om adopsjonsforumbladet hver gang det kommer! Drømmen om et lite colombiaknøtt kan en ikke bare legge død sånn uten videre! :o)

Men det går bra med magen! Det vokser nok fælt inni der, men har ikke begynt å synes no' særlig enda. Er nå 16 uker på vei. Kanskje jeg kjøper noen sokker snart!?

Annonse

Det er en ufattelig lettelse nå som søknaden er i Colombia og nå begynner spenningen på alvor. Kos dere masse og nyt vårdagene på romeriket!

Sees vi neste torsdag? Mail kommer i løpet av de første dagene.

Ble trappa fin, møtte svigers på butikken........

Masse klemmer fra

Dette var spennende nyheter - nå må det skje noe snart! Det nærmer seg snart 1 år siden papirene ble sendt, ikke sant?!

Krysser fingrene for at telefonen snart ringer!!!

Klem

Gratulerer så mye - det er en deilig følelse når papirene er på vei til Colombia! Håper "våren går fort-fort!!".

Vi er nå begynt å vente på distrikt. Papirene våre har snart vært 6 mnd i Colombia, men det er jo flere her på DOL som har ventet mye lenger enn oss......spennende er det i alle fall å gå i postkassen hver dag og håpe!

Klem

Mattias1365380379

Det er en ufattelig lettelse nå som søknaden er i Colombia og nå begynner spenningen på alvor. Kos dere masse og nyt vårdagene på romeriket!

Sees vi neste torsdag? Mail kommer i løpet av de første dagene.

Ble trappa fin, møtte svigers på butikken........

Masse klemmer fra

Hei!

Jada, trappa ble kjempefin!

Vi sees på torsdag, har med meg en "ny" også!

Ha en fortsatt fin dag!

:-)

Klem fra

He, he... postkassesyndromet har enda ikke gått over for meg heller. Jeg og mannen sloss om adopsjonsforumbladet hver gang det kommer! Drømmen om et lite colombiaknøtt kan en ikke bare legge død sånn uten videre! :o)

Men det går bra med magen! Det vokser nok fælt inni der, men har ikke begynt å synes no' særlig enda. Er nå 16 uker på vei. Kanskje jeg kjøper noen sokker snart!?

Klem fra

Annonse

Mattias1365380379

Hei Mattias:-).

Gratulerer, hver milepæl må feires litt;-). Dere ligger nå hakk i hel på oss, muligens helt likt. Vi fikk brev på lørdag om at papirene skulle sendes til Colombia. Nå har vi spennende måneder foran oss:-)

Klem fra Melissa

Hei!

Ja, da er vi nok veldig hakk i hel på dere, og det kan godt hende papirene ble sendt samtidig.

Dette blir spennende, kanskje vi sees i Colombia!?!

Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra

Hei Mattias!

Har ventet på denne meldingen fra deg!!! Det har jo gått ganske fort. Hvor lang tid tok legaliseringen? Tenker vi får samme beskjed om ca en uke, forhåpentligvis....

Nå er det bare å begynne ventingen for alvor. Håper ting begynner å løsne litt mer i Colombia fremover enn det virker som det gjør nå. Synes det er ganske stille derfra....

Vi får håpe ventetiden går fort, og som du sier går vi ei hærlig årstid i møte hvor tiden som regel flyr så alt for fort.

Hilsen

Mattias1365380379

Hei Mattias!

Har ventet på denne meldingen fra deg!!! Det har jo gått ganske fort. Hvor lang tid tok legaliseringen? Tenker vi får samme beskjed om ca en uke, forhåpentligvis....

Nå er det bare å begynne ventingen for alvor. Håper ting begynner å løsne litt mer i Colombia fremover enn det virker som det gjør nå. Synes det er ganske stille derfra....

Vi får håpe ventetiden går fort, og som du sier går vi ei hærlig årstid i møte hvor tiden som regel flyr så alt for fort.

Hilsen

Hei!

Legaliseringen tok ca 1 uke, og jeg hadde belaget meg på 2-3 uker, så dette var en positiv overraskelse!

Håper på en lignende melding fra deg snart!

Klem fra

SÅ FLOTT DA!!!!!!!!

Vi er jo rett i "helene" på dere, så kanskje vi får denne beskjeden snart også?

Kos deg med ventingen. Det høres kanskje rart ut, men man savner faktisk litt av denne ventetilværelsen når barnet har kommet og hverdagen suser av gårde. Ikke misforstå meg, for man nyter barnet og den nye tilværeslsen, men det er en helt spesiell tid vi har nå også. Har hørt fra de som har gjennomgått et svangerskap at de også savner det å være "gravide" etter en stund. Det kan jo sammenlignes.

Stor ventehilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...