Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest til babe87

Ikke tro på alle slike tester! Bare spis vanlig og sundt, du. Du må være forsiktig med slanking om du ikke behøver det! Har du noen få kilo for mye er det ingen krise. Ikke tenk på dette. Spis fornuftig og sundt, og kos deg med lørdagsgodtet ditt. Det er det hele som teller, altså hvordan du spiser jevnt over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99573-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-563645
Del på andre sider

Gjest Aina E

Jenter på 16 år skal ikke ta slike tester. Det er fordi du er i en utviklingsfase og ingenting kan stemme med sånne gjennomsnitt som er lagt til grunn i slike tester.

Hiv hele testen, det er det dummeste påfunnet jeg har hørt. Tok selv en sånn når jeg var på alder med deg og endte med å få resultatet overvektig jeg også.

Problemet var at jeg var helt normal og det så jeg ikke før nå som jeg er voksen.

Resultatet av den testen fikk meg til å få et ganske stresset forhold til mat og siden da har jeg lurt på om jeg veier for mye.

Glem hele greia og ikke før du er i 18-20 årene og evt. begynner å slite med kondisen og ser at du virkelig har blitt tykk, kan du tenke på å slanke deg. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99573-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-563651
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...