Gjest maas Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer sååå mye med den lille jenta! Lykke til videre. 0 Siter
tango Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Endelig var det deres tur!! Gratulerer så masse med jenta! Lykke til med planlegging av den store reisen!! 0 Siter
grot Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 gratulerer så mye med jenta. Dette fortjente dere virkelig nå etter 13,5 mnd venting:-) 0 Siter
Puccini Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer så masse med den lille jentebabyen deres!!! Dette er jammen en gledens dag ja - jeg blir helt rørt etterhvert som jeg blar meg nedover siden, og finner den ene tildelingen etter den andre. Jeg ønsker dere all mulig lykke!!! Hilsen fra meg 0 Siter
kina-nina Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Overlykkelig? Ja,- det kan jeg levende forestille meg! Livet blir aldri det samme etter denne dagen... Endelig vet dere HVEM dere venter på! God tur til et fantastisk land... 0 Siter
kanne Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Sånn en liten størrelse da. Nå er det bare å skynde seg ut og kjøpe babytøy og så komme seg avgårde til kina. Gratulerer! 0 Siter
Gjest Tai Chi Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer med jenta - det kribler litt i kroppen når jeg leser dette. Vi var nemlig i Hunan i februar ifjor og hentet vårt lille vidunder! Hun bodde i Changsha by og dit skal dere også helt sikkert. Det er provinshovedstad og alt papirarbeid foregår der. Send meg gjerne en mail hvis du lurer på noe [email protected] Lykke til - håper dere får reise veldig snart;0)) 0 Siter
Noraførr Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 GRATULERER så masse med den lille jenta. Det er dere vel unt! Vet at dere svever nå - Have been there ) Koz dere den siste tiden fram mot henting - håper at tiden får sjumilsstøvlene på. Lykke til i siste ventefase! klem fra ei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.