Gå til innhold

Vondt, vondt, vondt...

Anbefalte innlegg

I morgen er det 2 år siden jeg fikk holde min døde lille datter for første og siste gang.

Vi skal på graven med et fint hjerte av røde roser, blomster fra besteforeldre og tenne et lys.

Det er lettere nå i år enn i fjor, men så er det allikevel så vondt. Kan ikke ennå forstå hvorfor hun døde. Tenker på henne hver eneste dag, savner henne veldig.

Så vondt at hun ikke skal vokse opp sammen med sin tvillingbror og lillebror. Så vondt for disse to guttene mine å ikke vokse opp sammen med henne.

Det gode er at hun alltid er hos meg i tankene mine og en dag skal jeg få se henne igjen. Det er visseheten om dette som bærer meg igjennom mitt livs største tragedie....

Julianes mamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99642-vondt-vondt-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 10 måneder senere...
Gjest mammatemilie

Hei Julianes mamma..

Ser at innlegget ditt er "gammelt", men håper allikevel du får meldingen min..

Husker du meg? Vi pratet endel sammen, for kanskje 2 år siden..ca..

Jeg mistet min datter Emilie, i dødfødsel i sept-00.

Tenkt masse på deg, og lurer på hvordan du har det..

Klem fra Jane

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99642-vondt-vondt-vondt/#findComment-846459
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...