kanne Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Må bare skryte litt: I det nye nummeret av "Foreldre og barn" ble vi intervjuet. Vi har adopsjonstreff en gang i mnd for alle barn og foreldre i AF & VB. Det er utrolig hyggelig og nyttig. Pølsespiseren på helsiden var også på forsiden av forrige AF blad - dengang i sommerantrekk:-) Min lille snuppe har sneket seg med på to av bildene og ser ut som en sumobryter med smokk. bare sånn til orientering.... PS: Bor du i Vestfold er du velkommen på mandag (1. mandag i mnd). Det er hjemme hos meg 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Kjempefin tiltak. Vi bor i Vestfold og venter tildeling nå i april fra Sør-Korea. Kommer til å bli med på treffene når vi har kommet hjem med h*n. 0 Siter
bangkok Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Flott intervju og helt nydelig liten jente !!!!! Jeg storkoser meg alltid når F&B skriver om adopsjon :-) Hilsen meg som har lest reportasjen og sett på bildene flere ganger :-) 0 Siter
kanne Skrevet 4. april 2003 Forfatter Skrevet 4. april 2003 Flott intervju og helt nydelig liten jente !!!!! Jeg storkoser meg alltid når F&B skriver om adopsjon :-) Hilsen meg som har lest reportasjen og sett på bildene flere ganger :-) Ja, de er skjønne alle sammen. (det er helt greit at tulla mi ikke ligner på mamma, det gir et bedre utgangspunkt *flirer*) Sumobryteren min i lilla dress er egentlig ganske så spinkel. 0 Siter
kanne Skrevet 4. april 2003 Forfatter Skrevet 4. april 2003 Kjempefin tiltak. Vi bor i Vestfold og venter tildeling nå i april fra Sør-Korea. Kommer til å bli med på treffene når vi har kommet hjem med h*n. Velkommen skal du være. På sommeren flyttes treffene ut ( sier de som var med i fjor) Gleder meg til å hilse på dere. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Jeg har dessverre ikke fått sett F&B ennå (hadde ikke kommet i butikken ennå). Er det du som skal ha treffet på mandag - jeg hadde tenkt å komme. Har fått adressen på mail. Ses. 0 Siter
kanne Skrevet 4. april 2003 Forfatter Skrevet 4. april 2003 Jeg har dessverre ikke fått sett F&B ennå (hadde ikke kommet i butikken ennå). Er det du som skal ha treffet på mandag - jeg hadde tenkt å komme. Har fått adressen på mail. Ses. Heisan fei! ja det er hjemme hos meg på mandag. Regner med at du har fått adressen min? Velkommen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.