Gå til innhold

Hva nå?=) Noen siste spørsmål...

Anbefalte innlegg

Gjest Betatt

Onsdag var jeg på date med min utkårede og vi hadde det veldig fint. Hadde ikke noe å finne på så vi bare kjørte rundt noen timer, kanskje ikke det meste romantiske men vi fikk ihvertfall snakket med hverandre. Får ikke sett henne i helgen fordi hun er bortreist.

Men jeg lurer på hvordan jeg bør gå frem videre? Når bør jeg ta initiativ til neste møte? Mange som sier at en bør leke litt kostbar osv, vente noen dager men jeg vet ærlig talt ikke jeg? Er veldig interessert og er redd for å kludre til noe. Og hvor lang tid bør det gå før jeg evt kysser henne? Ga hverandre en klem sist gang ikke noe mer. Er litt redd for å være innpåsliten også, dessuten har hun nettop gjort det slutt med eksen. Kanskje hun skal få bestemme? Har ikke fått gitt henne noen kompliment for utseendet ennå heller, har liksom ikke passet seg, er det negativt? Er det noe spesielt jeg bør gjøre for å bli oppfattet som mer enn en venn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99712-hva-n%C3%A5-noen-siste-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Spandere middag på henne! På en romantisk restaurant... Sørg for at dere får et bord litt for dere selv, så dere er uforstyrret - så kan du si at hun er "så søt" eller at hun var fin i dag eller bla bla.... Finn på noe! Kjøp en rose til henne etterpå hvis det kommer en plagsom roseselger på gata - sånt kliss liker vi jenter vettu! ; )

Hørtes ikke gøy ut å bare kjøre rundt... Ville jeg kalt ett mislykka møte, hvis det var planen til gutten... Hadde blitt skuffa..

Sett dere i hvert fall p cafe eller noe da - så dere kan se på hverandre når dere prater i det minste! Blikk/flørting har mye å si.. man kan tydelig se på noen om de er interessert eller ikke på kroppsspåket.

Kostbar og kostbar fru blom.. Det er bare noe tull når dere først har fått kontakt! Det kan virke motsatt.. hun tror du gir faen og driter i deg. Vis at du liker henne, men ikke mas! La henne være i fred noen dager uten at du bombarderer med meldinger og telefoner. Send en melding i ny og ne for å si hei på deg, står til, eller spør om hun vil finne på noe. me4n da MÅ du finne på noe også da! ikke bare råne rundt... herregud da gutt! ; )

God helg!

Gjest Betatt

Hehe...vær snill nå Pricilla=) Mislykket møte hvordan det da? Saken er at jeg bor på et veldig lite sted og det er ikke akkurat overflod av cafeer og plasser å være akkurat. Det var egentlig det som var problemet. Jeg foreslo å stikke på den lokale cafeen og det ville hun, men når vi fant ut at hele kameratgjengen min + hustruer var der hadde hun ikke så lyst. Menmen....håper jeg ikke har ødelagt alt med råningen min da?=)

God helg til deg også=)

Gjest Pricilla

Hehe...vær snill nå Pricilla=) Mislykket møte hvordan det da? Saken er at jeg bor på et veldig lite sted og det er ikke akkurat overflod av cafeer og plasser å være akkurat. Det var egentlig det som var problemet. Jeg foreslo å stikke på den lokale cafeen og det ville hun, men når vi fant ut at hele kameratgjengen min + hustruer var der hadde hun ikke så lyst. Menmen....håper jeg ikke har ødelagt alt med råningen min da?=)

God helg til deg også=)

Hvis ikke det er så mange steder å dra til, kan du vel be henne hjem til deg? Lag noe god mat, eller betill en pizza.. Kjøp litt vin eller øl, eller bare cola... lei en film kanskje, eller bare sitt å prat sammen! ; ) DA får du napp skjønner du! Da kan du jo nærme deg henne litt mer og da.. kanskje det til og med blir et kyss? ; ) Du har vel eget rom eller hybel? I hvert fall sted hvor dere kan sitte i fred! : )

Gjest Pricilla

Hvis ikke det er så mange steder å dra til, kan du vel be henne hjem til deg? Lag noe god mat, eller betill en pizza.. Kjøp litt vin eller øl, eller bare cola... lei en film kanskje, eller bare sitt å prat sammen! ; ) DA får du napp skjønner du! Da kan du jo nærme deg henne litt mer og da.. kanskje det til og med blir et kyss? ; ) Du har vel eget rom eller hybel? I hvert fall sted hvor dere kan sitte i fred! : )

Siden du har bil er det jo egentlig ingen unnskyldning.. Dere kan jo kjøre til nærmeste by og spise middag der! Oslo er fult av bra og billige spisesteder hvis dere ikke bor for lagt unna... Spør om hun vil være med på tur til Sberige kanskje.. bare for å få en tur, handle litt og spise et sted - det kan jo bli skikkleig koselig det... : )

Siden du har bil er det jo egentlig ingen unnskyldning.. Dere kan jo kjøre til nærmeste by og spise middag der! Oslo er fult av bra og billige spisesteder hvis dere ikke bor for lagt unna... Spør om hun vil være med på tur til Sberige kanskje.. bare for å få en tur, handle litt og spise et sted - det kan jo bli skikkleig koselig det... : )

"Siden du har bil er det jo egentlig ingen unnskyldning.. Dere kan jo kjøre til nærmeste by og spise middag der! "

Dersom vedkomne bor på et lite sted, er det ikke sikkert at nærmeste by er innen rimelig distanse. Det kan kanskje ta timesvis å kjøre dit, og det er jo ikke så morsomt.

MEN: Ideen din om å diske opp middag selv, DEN liker jeg meget godt. Alt for få menn gidder å ta seg det bryet.

Annonse

Gjest Pricilla

"Siden du har bil er det jo egentlig ingen unnskyldning.. Dere kan jo kjøre til nærmeste by og spise middag der! "

Dersom vedkomne bor på et lite sted, er det ikke sikkert at nærmeste by er innen rimelig distanse. Det kan kanskje ta timesvis å kjøre dit, og det er jo ikke så morsomt.

MEN: Ideen din om å diske opp middag selv, DEN liker jeg meget godt. Alt for få menn gidder å ta seg det bryet.

de kjører jo bare rundt i flere timer allikevel! ; ) kan jo være greit å ha et mål da.. mat er jo et bra mål! ; ) Så slipper de å ha alle husmødrene glanende på seg og..

de kjører jo bare rundt i flere timer allikevel! ; ) kan jo være greit å ha et mål da.. mat er jo et bra mål! ; ) Så slipper de å ha alle husmødrene glanende på seg og..

Poenget var vel egentlig: La oss si at de er fra Berlevåg i Finnmark. Da har de 10 mil til nærmeste større sted (og det er ikke _mye_ større, nei) - over fjelloverganger etc. Det er ikke sikkert det er praktisk mulig å komme seg dit, ganske enkelt.

:-)

Gjest Betatt

Poenget var vel egentlig: La oss si at de er fra Berlevåg i Finnmark. Da har de 10 mil til nærmeste større sted (og det er ikke _mye_ større, nei) - over fjelloverganger etc. Det er ikke sikkert det er praktisk mulig å komme seg dit, ganske enkelt.

:-)

Tusen takk da! Skal ut med henne i kveld og tenkte på å ta henne med på middag. Har noen foreldre hengende over meg hjemme men de stikker til helgen, kanskje da.

Snakkes=)

Gjest Gas_Can

Jeg 16 hun 18=)

ehh..... du er 16 og kjører bil??? det stemmer ikke. hvis det er på landet og ikke noe politi forstår jeg men i oslo så ble jeg nesten stoppa da jeg "lånte bilen til moren min" når jeg var 17. la det gå en stund og ikke gå for fort fram... vær snill mot henne og vis at du liker henne.. så sier du det bare rett ut. da vil hun se på deg som en ærlig person.

får ønske deg lykke til med denne jenta og håper det går bra

Gjest Betatt

ehh..... du er 16 og kjører bil??? det stemmer ikke. hvis det er på landet og ikke noe politi forstår jeg men i oslo så ble jeg nesten stoppa da jeg "lånte bilen til moren min" når jeg var 17. la det gå en stund og ikke gå for fort fram... vær snill mot henne og vis at du liker henne.. så sier du det bare rett ut. da vil hun se på deg som en ærlig person.

får ønske deg lykke til med denne jenta og håper det går bra

Ojsann....ble litt motsatt dette=) Hun 16 jeg 18=) Takke for svar og skal nå gi oppdatering viss det skjer noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...