Gå til innhold

Bein som sover


Gjest Es

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 19 år og har fått et ganske ubehagelig problem omtrent ei uke siden. Venstre beinet mitt føles sånn som det sover, har vært i en stilling alt for lenge. Av og til får jeg vondt i forskjellige steder på beinet. Det føles sånn som elektrisitet går igjennom. Det bekymrer meg veldig mye fordi de rare følelsene ikke er bare i foten men helt til kneet mitt.

Jeg lurte på om det kunne skyldes en nerv som kunne kanskje blitt klemmet noen sted. Jeg har nemmlig hørt at noen ikke kunne lenger gripe noe med hånden og det skyldtes en nerv. Eneste årsaken til noe sånt som jeg kunne tenke meg var yoga-øvelsene mine - vi måtte stå på hode.

Jeg skulle gjerne få et råd hva er det jeg skulle gjøre og hva er den mulige årsaken til det jeg er plaget av.

På forhånd tusen takk! Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ei jente på 19 år og har fått et ganske ubehagelig problem omtrent ei uke siden. Venstre beinet mitt føles sånn som det sover, har vært i en stilling alt for lenge. Av og til får jeg vondt i forskjellige steder på beinet. Det føles sånn som elektrisitet går igjennom. Det bekymrer meg veldig mye fordi de rare følelsene ikke er bare i foten men helt til kneet mitt.

Jeg lurte på om det kunne skyldes en nerv som kunne kanskje blitt klemmet noen sted. Jeg har nemmlig hørt at noen ikke kunne lenger gripe noe med hånden og det skyldtes en nerv. Eneste årsaken til noe sånt som jeg kunne tenke meg var yoga-øvelsene mine - vi måtte stå på hode.

Jeg skulle gjerne få et råd hva er det jeg skulle gjøre og hva er den mulige årsaken til det jeg er plaget av.

På forhånd tusen takk! Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei Es!

Dette problemet tror jeg det kunne være lurt å oppsøke lege med. Det kan være noe som klemmer på en nerve. F.eks. kan belastningsskader påvirke nerver til å sende smetreimpulser langs nervebanene. Det oppleves ofte som strålende smerte. Men dette er problemstillinger en lege vil vite mer om enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei Es!

Dette problemet tror jeg det kunne være lurt å oppsøke lege med. Det kan være noe som klemmer på en nerve. F.eks. kan belastningsskader påvirke nerver til å sende smetreimpulser langs nervebanene. Det oppleves ofte som strålende smerte. Men dette er problemstillinger en lege vil vite mer om enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...