Gå til innhold

Dødt Forum............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,

vi er nok flere som savner aktivitet.

Bruker du bleier eller bind? Bare periodevis, eller alltid for sikkerhets skyld? MERKER du det når du har en dårlig periode, slik at du da kan ta dine forholdsregler, eller?

HAr du familie? Vet de evt noe?

Syns dette er vanskelig, og vet at jeg må jo bare komme meg til legen, men ser for meg at det vil bli vanvittig ydmykende...

Ligge der og skreve med beina, for at legen skal finne ut om jeg er tett eller ikke....jeg VET jo at jeg lekker, men tenger å vite hvorfor...og om noe kan gjøres, noe mer enn å få resept på bind... Får gjerne ikke resept engang, siden jeg er 10 kg overvektig... UFF!

Avogtil er jeg drittlei av livet. Og så hater jeg disse lyse vårkveldene, da er det så mye vanskeligere å gå tur uten at bleiene synes, letter om vinteren, men tykke, mørke klær, og side jakker og gensere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99759-d%C3%B8dt-forum/#findComment-565990
Del på andre sider

Gjest Tanija

Nei,

Bruker du bleier eller bind? Bare periodevis, eller alltid for sikkerhets skyld? MERKER du det når du har en dårlig periode, slik at du da kan ta dine forholdsregler, eller?

Syns dette er vanskelig, og vet at jeg må jo bare komme meg til legen, men ser for meg at det vil bli vanvittig ydmykende...

Ligge der og skreve med beina, for at legen skal finne ut om jeg er tett eller ikke....jeg VET jo at jeg lekker, men tenger å vite hvorfor...og om noe kan gjøres, noe mer enn å få resept på bind... Får gjerne ikke resept engang, siden jeg er 10 kg overvektig... UFF!

Avogtil er jeg drittlei av livet. Og så hater jeg disse lyse vårkveldene, da er det så mye vanskeligere å gå tur uten at bleiene synes, letter om vinteren, men tykke, mørke klær, og side jakker og gensere.

Hei mange takk for svar ....

Jeg skjønner deg godt.....

Jeg har ikke egen familie enda..

Jeg får forvarsel på den måten att jeg merker att musklaturen der nede melder seg ut..

Og når jeg er på do så lukker det seg ikke når jeg er ferdig .......

Vannskelig og forklare men håper du forstår hva jeg mener...

Du må ikke være redd for og snakke med legen.... Husk att du ikke er den eneste pasienten som sliter med dette så dette er rutine for legene..

Jeg tror ikke du vill få problem med og få resept på produkter,,,,,

Hvordan arter det seg for deg??

Lekker du mye???

Hvilke produkter bruker du mm,

Når deg gjelder våren og sommer klær har jeg funnet ut att lange tskjorter og vide bukser er ok alle bukser funker greit bare toppen er lang nokk,,

Håper jeg hører fra deg savner noen og snakke med .......

hilsen en lekkkkkkk person

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99759-d%C3%B8dt-forum/#findComment-566307
Del på andre sider

Hei. Forumet er ikke dødt, Folk vil bare ikke komme ut av skapet Skjønner ikke at dette er noe å være blyg for, dette er ingen sykdom . Nå må vi begynne å lufte oss litt mer og det kan vi trygt gjøre her . Så derfor begynner vi å lufte våre erfaringer ,se feks på internett hvor det selges utstyr og hvor det er disskusjonsforumer om dette tema i mengder ,så derfor sett igang vi er mange....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99759-d%C3%B8dt-forum/#findComment-566751
Del på andre sider

Nei,

Jeg hadde like store problemer da jeg veide 10 kg.for lite som i dag da jeg veier 10 kg. for mye.

Ja vi er mange 1 av 4 kvinner.

Vi må komme oss ut av skapet som du sier,og det er ingen ting å skamme seg over.

Vi kan ingen ting for at vi lekker.I mitt tilfelle er det feil signaler mellom blære og hjerne.Det er mange som har det slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99759-d%C3%B8dt-forum/#findComment-569140
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...