Gå til innhold

Uff, ventetiden er så lang nå....

Anbefalte innlegg

og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få tankene over på noe annet enn tildeling, barnet og utstyr og alt det der. Jeg jobber fullt og har, heldigvis, mange møter til uken, men det er ikke det jeg har lyst til å gjøre akkurat nå heller. Og mannen min er på forretningsreise hele uken, og det er ingen å klage min nød til over den laaaange ventetiden. Er dette normalt å ha en litt ambivalent

tilværelse sånn "rett før" tildeling? Er det noen gode råd ute og går når det gjelder

"hvordan beholde vett og forstand" i innspurten?

Takker for gode råd!

Mvh M-eg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99909-uff-ventetiden-er-s%C3%A5-lang-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koreandra.

Det meste er normalt, ihvertfall rett før tildeling:-)

Selv hadde jeg et svært ambivalent forhold til både arbeide og mere til da vi mottok godkjenning nr.3 og papirene skule sendes til India igjen. Antar at det vil toppe seg påny om etpar mnd., eller så...

Hva du skal gjøre med det, vet jeg ikke. La det være som det er, for det går i bølgdaler?

Lykke til - krysser fingrene for dere !

Hilsen fra

Dette vente støvet har i alle fall hjolpet meg, håper jeg får litt tilbake, når det nermer seg høsten:)

Lykke til, håper på gla' melding fra deg, nå hvert øyeblikk.

Hils!

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...