Gå til innhold

sæd, blod urin og kjønnshår


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    9

  • AnonymBruker

    8

  • morsan

    4

  • Bella Dotte

    4

Mest aktive i denne tråden

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

 

Det er tryggest å sove og spise hjemme.

Anonymous poster hash: 32813...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at de ikke kan vaske madrassene mellom hver gjest. Jeg forventer at sengetøyet er rent, men at det kan være gamle flekker i madrassen er vel ikke til å unngå? 



Anonymous poster hash: a313a...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skjønner jo at de ikke kan vaske madrassene mellom hver gjest. Jeg forventer at sengetøyet er rent, men at det kan være gamle flekker i madrassen er vel ikke til å unngå? 

Anonymous poster hash: a313a...433

 

Men hva med plast over madrassen?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

 

Å holde livet kjemisk fritt for dritt (billedlig og bokstavelig) er neppe oppnåelig og antakelig ei heller ønskelig. Jeg er ihvertfall glad jeg ikke vet om alt jeg er er borti og tar på i løpet av en uke.

 

Tenk så syke vi hadde blitt når vi først ble syke da, om immunforsvaret aldri hadde fått bryne seg på sånne småting? Nå bruker man vel til og med en mors avføring til å kline litt på barnet ved keisernitt, for å sørge for ett godt immunforsvar fra starten av, hvis jeg ikke tar feil?

 

Leste en gang noe om at barn som boltret seg på bondegårder var sjeldnere syke enn barn i byen, eller noe sånt. Det var visst fordi de var mer møkkete, og derfor hadde flere snille bakterier på kroppen som beskyttet mot de som kan gjøre oss syke. 

 

Jeg enig at det er ekkelt å tenke på alt som befinner seg på ett hotellrom og andre steder altså, men jeg er ikke enig i at det er noe å tenke så veldig på eller bry meg så veldig med (såfremt jeg ikke kommer på ett sted hvor det er åpenbart veldig dårlig renhold). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å holde livet kjemisk fritt for dritt (billedlig og bokstavelig) er neppe oppnåelig og antakelig ei heller ønskelig. Jeg er ihvertfall glad jeg ikke vet om alt jeg er er borti og tar på i løpet av en uke.

 

Tenk så syke vi hadde blitt når vi først ble syke da, om immunforsvaret aldri hadde fått bryne seg på sånne småting? Nå bruker man vel til og med en mors avføring til å kline litt på barnet ved keisernitt, for å sørge for ett godt immunforsvar fra starten av, hvis jeg ikke tar feil?

 

Leste en gang noe om at barn som boltret seg på bondegårder var sjeldnere syke enn barn i byen, eller noe sånt. Det var visst fordi de var mer møkkete, og derfor hadde flere snille bakterier på kroppen som beskyttet mot de som kan gjøre oss syke. 

 

Jeg enig at det er ekkelt å tenke på alt som befinner seg på ett hotellrom og andre steder altså, men jeg er ikke enig i at det er noe å tenke så veldig på eller bry meg så veldig med (såfremt jeg ikke kommer på ett sted hvor det er åpenbart veldig dårlig renhold). 

Du har jo noen gode poenger her altså, men det med avføring var jo diskøsting! Stakkars barn som blir full i avføring, og for en jobb....kvalmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

Egentlig irriterer sånne avisartikler meg. Enkelte ting vil jeg helst være uvitende om.  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig irriterer sånne avisartikler meg. Enkelte ting vil jeg helst være uvitende om.  :wacko:

Ja det er jo mye ekkelt som kommer frem :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som noen gang har blitt syke av å overnatte på et hotellrom i Norge? Neppe.

 

Men jeg innrømmer at jeg måpte litt over at de fant sædflekker oppetter veggene! Det var da voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

Jeg er ikke veldig overrasket. Er selv bestandig nøye med å unngå f.eks. kontakt med sengetepper når jeg bor på hotell, og ser selvfølgelig til at sengetøyet er rent.

Nå bor jeg mer på hotell i utlandet enn i Norge, men tror ikke ting er noe bedre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest overrasket over at folk blir så sjokkert over disse funnene. Mange som bor på hotell fester og turer, har sex, søler og griser, og de som skal gjøre rent får ikke bruke mye tid på hvert rom hvis de skal beholde jobben. De går vel over det de må og det de ser av flekker. Det blir dyrt å bo på hotell hvis de skal lønne folk for å holde det klinisk rent på hvert rom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som stuepike og har gjort det i 20 år. Må nok innrømme at vi bruker mindre tid på å rengjøre ett rom nå etter vi var med på en outsourcing. Det er mere tidspress og alle timer vi bruker må dokumenteres til de på toppen.

Og såpe og vann skal det brukes minst mulig av.

Anonymous poster hash: dd7e7...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som stuepike og har gjort det i 20 år. Må nok innrømme at vi bruker mindre tid på å rengjøre ett rom nå etter vi var med på en outsourcing. Det er mere tidspress og alle timer vi bruker må dokumenteres til de på toppen.

Og såpe og vann skal det brukes minst mulig av.

Anonymous poster hash: dd7e7...ecb

Det tror jeg gjelder renhold overalt, dessverre. Da jeg begynte på min arbeidsplass i 2002 var det golvvask hver dag, papirkurvtømming hver dag og vi bar veldig fornøyde. Etter finanskrisa hvor mange mistet jobben, ble det færre renholdere på like mye jobb. Så suser de gjennom, vasker golvene 2-3 ganger i uka, tømmer papirkurvene 2-3 ganger i uka, men toalettene tar de heldigvis hver dag da. Husker det var snakk om at søppelbøtta på spiserommet skulle tømmes en gang i uka! Det fikk vi fort endret til hver dag...! Matrester kan jo ikke ligge en uke! 

 

Og golvvasken er jo til å flire seg fordervet av. De suser over med en tørrmopp og har gått på kurs og lært at det blir renere enn med vann og såpe. Jeg pleier å dra over med en våt klut om jeg ser flekker på golvet og da blir kluten groskitten! Like rent som med såpe og vann - kyss meg i øret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig overrasket. Er selv bestandig nøye med å unngå f.eks. kontakt med sengetepper når jeg bor på hotell, og ser selvfølgelig til at sengetøyet er rent.

Nå bor jeg mer på hotell i utlandet enn i Norge, men tror ikke ting er noe bedre der.

Ja æsj de sengeteppene! Første jeg gjør er å ta av og gjemme i en krok, men de legges typisk på igjen hver gang de rer opp senga.

Ellers har jeg som fast rutine på hotell å ta antibac på fjernkontrollen til TV'en. Der er det nok mye gammel moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg som fast rutine på hotell å ta antibac på fjernkontrollen til TV'en. Der er det nok mye gammel moro.

Jeg tror også fjernkontrollen til tv'n er det mest møkkete stedet på hotellrommet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også fjernkontrollen til tv'n er det mest møkkete stedet på hotellrommet. ;)

Ja helt utenkelig å sette seg til i senga med peanøtter fra minibaren og flippe på fjernkontrollen uten en liten rens først. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt utenkelig å sette seg til i senga med peanøtter fra minibaren og flippe på fjernkontrollen uten en liten rens først. :-)

 

Har jeg nok gjort utallige ganger uten å tenke over det. Jeg er riktignok flink til å tørke over fjernkontroll og dørhåndtak hjemme når jeg vasker, men det har aldri falt meg inn på hotellrom. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det nestegang heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt utenkelig å sette seg til i senga med peanøtter fra minibaren og flippe på fjernkontrollen uten en liten rens først. :-)

Når jeg tenker etter ser jeg så og si aldri TV på hotellrom.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...