Gå til innhold

Barns sykdom og helgepappa


Gjest otika

Anbefalte innlegg

Hei på dere...

Jeg er enslig mor til ei jente på 4 år, jeg er i 100 % jobb og det er også faren..

Faren har sin datter annen hver helg og en gang i uken. Hvor mange dager har jeg krav på å være hjemme ved hennes sykdom og har far noen dager i det hele tatt ?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Enslig forsørger med 1 eller 2 barn har rett på inntil 20 dager når barnet ikke er kronisk syk, 40 dager ved krosnisk sykdom, 30 dager hvis mer enn 2 barn.

Stønadsdagene (20, 30 eller 40) kan hvis ønskelig fordeles mellom foreldrene i forhold til omfanget av avtalt samvær. Du må i så fall gi trygdekontoret en skriftlig erklæring om denne fordelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...