Gå til innhold

ønsker en kommentar NHD


Gjest fortsatt sinna samboer

Anbefalte innlegg

Gjest fortsatt sinna samboer

Hei!

Jeg øste ut min frustrasjon i går kveld i dette innlegget : http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=376927

Vet at jeg vel ikke akkurat stiller så konkrete spørsmål, men hadde allikevel satt pris på en kommentar til den historien jeg har fortalt.

I kveld fikk vi vite - det vi forsåvidt har trodd ganske lenge - nemlig at avdelingsoverlegen hadde instruert pleiepersonalet i at det ikke skulle gis noen form for "oppmerksomhet" hverken i forhold til feber eller andre lugubre symptomer (som f.eks. spasmer). Han som fortalte hva som hadde skjedd i kulissene mente at alt var gjort i beste mening fra denne legen - men at han ikke trodde han selv ville være med på et tilsvarende opplegg i forhold til sine pasienter en gang til.

Jeg er fortsatt så sint at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, for dette har vært en fullstendig absurd prosess! Jeg har lyst til å fronte dette direkte med avdelingsoverlegen - men samboeren min tror at han da bare i enda større grad enn før vil bli "den tapende part". Vi forestiller oss at sluttreplikken fra legen ville bli omtrent som følger "Nei, det er jo ikke greit å ha psykiske lidelser - så jeg bebreider dere ikke deres frustrasjon"...

Legen oppsummerte forøvrig på visitten i dag at oppholdet jo hadde vært svært vellykket. Da samboeren min ymtet frempå om at infeksjonen hadde gjort ting litt vanskelig, snudde legen seg mot hans nyinnkjøpte ski og sa at de så fine ut... - og så gikk han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva annet kan jeg si enn at slik skal det ikke være?

Jeg beklager på standens vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...