Gå til innhold

ang PM funskjonen


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hva som er tidsperspektivet på at jeg ikke får sende pm?

Jeg forstår jo at det var uheldig. Samtidig er det jo også litt rart at jeg ikke får kontakt med moderator/admin, eller blir kontaktet via min brukerregistrerte mail?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Du har blitt kontaktet på din brukerregisterte mail, både i desember og på nytt i dag. 

Mvh

Ok,

jeg  ble ikke kontaktet i desember, men jeg skal sjekke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Du har blitt kontaktet på din brukerregisterte mail, både i desember og på nytt i dag. 

Mvh

Hei!

Har nå sjekket mailen, takk for svar der.

Jeg stiller meg likevel spørrende til hvorfor jeg ikke ble informert først, slik at jeg kunne unngått lage en egen tråd med spørsmål til mange om hva som var galt med min pm funksjon. Videre pleier det komme en advarsel, og ikke minst et tidsperspektiv på "avstraffelsen":-)

Jeg forstår ikke hvor i tråden jeg var, i følge ordene på min mail fra admin, "rasende og sint og sur", fordi min pm funksjon var borte? ? Takk for referanser til det evt rasende, m.m.

Spurte jeg ikke bare?

Og kan rasende og sint tilskrives andre?;)

Jeg syns dere skal se litt på deres rutiner og forumadministrasjon og åpenhet, sjekk litt om ting på dol foregår helt som det skal, eller om det ikke er litt for mye hotel Cecær/intrige-greier osv...

Jeg håper jeg ikke virket "rasende", men det får andre bedømme, de som kjenner meg vil vel si de aldri har sett meg rasende....men, jeg kan bli det, selv om andre ikke ser det, og  selv om det er sjelden, det skjer utelukkende om andre lider,¨.  Om jeg møter motgang, blir jeg ikke rasende:-) Det blir for smått tror jeg.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Admin Doktoronline

Vi har kommet frem til at du får tilbake muligheten til å bruke pm fra 1. mars under forutsetning av at du forplikter deg til ikke å gi råd om hvordan gjennomføre selvdestruktive handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Admin Doktoronline skrev:

Vi har kommet frem til at du får tilbake muligheten til å bruke pm fra 1. mars under forutsetning av at du forplikter deg til ikke å gi råd om hvordan gjennomføre selvdestruktive handlinger.

Hei!

Tusen takk.

Da skal jeg gjøre som dere meddeler.

Ellers beklager jeg at jeg var så tankeløs og ikke tenkte helheltlig nok.

Så unnskyld for oppførselen/atferden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...