Gå til innhold

Hvorfor sletter du ikke tråden på psyk. forum?


Gjest anbr42

Anbefalte innlegg

Gjest anbr42

Jeg må si at kveldens admin/webmaster/moderator oppfører seg veldig snålt. Hn følger med på alle (?) innlegg som blir skrevet og er raskt ute med å kommentere når brukerne oppfører seg rart eller skriver noe som ikke er tillatt, etc. Men å svare på spm gidder hn ikke. Er ikke det også rart? Uhøflig?

Jeg vet du følger med og leser dette, admin. Om du har vondt for å slette innlegget mitt på psyk. forum, så kan du vel i det minste gi meg et svar og en forklaring på hvorfor du ikke kan eller vil slette.

Du vet hvilken tråd det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror de ønsker at dette skal være Q&A, ikke for mye hobbybruk, og definitivt ikke en online psykiatriavdeling. Men - lufta er fri for alle?

Anonymkode: 5daa8...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det begynner å bli sent da, kan jo være at vedkommende har tatt kvelden. Det er neppe sånn at h*n lar være å svare for å plage deg. 

Anonymkode: dd7e5...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de ønsker at dette skal være Q&A, ikke for mye hobbybruk, og definitivt ikke en online psykiatriavdeling. Men - lufta er fri for alle?

Anonymkode: 5daa8...8a4

Nemlig! Så siden den aktuelle tråden ble bare surr og ikke har noen allmenn interesse, så forstår jeg ikke hvorfor den bare slettes. Det ble nemlig definitivt ingen Q&A-tråd etterhvert. Minner heller om noe som kunne ha hendt på en psykiatriavdeling, online. Så derfor bør den slettes. Ingen kan lære noe av den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det begynner å bli sent da, kan jo være at vedkommende har tatt kvelden. Det er neppe sånn at h*n lar være å svare for å plage deg. 

Anonymkode: dd7e5...864

You'll never know...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Rådvilla said:

Nemlig! Så siden den aktuelle tråden ble bare surr og ikke har noen allmenn interesse, så forstår jeg ikke hvorfor den bare slettes. Det ble nemlig definitivt ingen Q&A-tråd etterhvert. Minner heller om noe som kunne ha hendt på en psykiatriavdeling, online. Så derfor bør den slettes. Ingen kan lære noe av den uansett.

Ja, det er jo sant, men jeg tenker at det er jo mennesker som sitter bak Admin-nicket, som kan bli oppgitt og sure om noen ikke oppfører seg som ønsket - eller om de rett og slett har en dårlig dag og trenger å få ut litt steam. Du vet, det er noen av gjenganger-brukerene her som selv er moderator, og jeg har avslørt den mest respekterte brukeren (som også er moderator) i å skrive trolleinnlegg under anonymt nick, til en person som hun senere skrev "riktig" til, under sitt offentlige nick. :)

Anonymkode: 5daa8...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo sant, men jeg tenker at det er jo mennesker som sitter bak Admin-nicket, som kan bli oppgitt og sure om noen ikke oppfører seg som ønsket - eller om de rett og slett har en dårlig dag og trenger å få ut litt steam. Du vet, det er noen av gjenganger-brukerene her som selv er moderator, og jeg har avslørt den mest respekterte brukeren (som også er moderator) i å skrive trolleinnlegg under anonymt nick, til en person som hun senere skrev "riktig" til, under sitt offentlige nick. :)

Anonymkode: 5daa8...8a4

Nå tuller du fælt, vel.

Anonymkode: ce3d7...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg har avslørt den mest respekterte brukeren (som også er moderator) i å skrive trolleinnlegg under anonymt nick, til en person som hun senere skrev "riktig" til, under sitt offentlige nick. :)

Anonymkode: 5daa8...8a4

Kan du vise hvilken tråd det skjedde i, eller ble den slettet? 

Anonymkode: 02ef7...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan du vise hvilken tråd det skjedde i, eller ble den slettet? 

Anonymkode: 02ef7...b0c

Nei, det er lenge siden, og jeg husker ikke  nøyaktig hva tråden het heller.

Anonymkode: 5daa8...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rådvilla skrev:

Jeg må si at kveldens admin/webmaster/moderator oppfører seg veldig snålt. Hn følger med på alle (?) innlegg som blir skrevet og er raskt ute med å kommentere når brukerne oppfører seg rart eller skriver noe som ikke er tillatt, etc. Men å svare på spm gidder hn ikke. Er ikke det også rart? Uhøflig?

Jeg vet du følger med og leser dette, admin. Om du har vondt for å slette innlegget mitt på psyk. forum, så kan du vel i det minste gi meg et svar og en forklaring på hvorfor du ikke kan eller vil slette.

Du vet hvilken tråd det gjelder.

Webmaster gjør så godt webmaster kan. Og for deg, som alle oss andre, kan det lønne seg å tenke litt igjennom hva man poster før man trykker"send". Man kan ikke forvente at admin skal sitte startklar ved angring etter følelsesmessige utbrudd på et nettforum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...