Gå til innhold

Hjelp, hva har skjedd med Outlook mailkontoen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg nå skriver inn outlook.com som nettadresse, blir jeg automatisk omdirigert til en helt annen innloggingsside som  er fra micdrosoft. Dette skjer hver gang. Jeg har prøvd å skrive inn min email-adresse og login der, men får opp meldingen nedenfor, som sier at Outlook.com ikke er i systemet. Er dette en virus, eller hva skjer?!! Jeg kommer jo ikke inn på min Outlook mail i det hele tatt, for jeg får ikke opp den vanlige innloggingssiden! Hjelp, hva skal jeg gjøre? Outlook er jo min faste mailadresse.

 
Logg på med jobb- eller skolekontoen din
Logg på med jobb- eller skolekontoen din
 
 

outlook.com er ikke i systemet

Anonymkode: e12ae...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir omdirigert til https://login.live.com.

Anonymkode: 053e6...fb7

Outlook og Live er slått sammen (for alt jeg vet kan Hotmail være det også) og siden da har live-kontoen min blitt elendig i forhold til hva den var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotmail er og en del av Microsoft. Har brukt Outlook og Hotmail sammen i flere år. 

Du kan fortsatt logge inn på Outlook-kontoen din 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den microsoft mailen suger nå, lagger i 20 sekunder når jeg åpner den (har god PC altså er ikke det..) og hvis jeg forsøker å gjøre noe i den perioden så gjør jeg fort noe annet enn det jeg forsøkte å gjøre, og det er litt risky... , vurderer å bytte til gmail  Evt betale for en mail hvor en ikke blir spionert på det hadde vært noe det :ph34r:

Anonymkode: 3726f...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...