Gå til innhold

"Vis passord"-knapp ved innlogging


laban

Anbefalte innlegg

Siden det av en eller annen grunn er så vanskelig å få inn bokstavene fra et PC-tastatur - kan dere ikke legge ut en "Vis"-knapp ved passordet?  Selv nettbankene har det.  Det er så irriterende å få kontoen låst fordi DOL ikke tar imot bokstaver - man kjenner jo problemet, men får ikke gjort noe med det når passordet er usynlig.  Alternativt: Ikke legg ut "stjernemerker" i passordfeltet når det bare er registrert et tastetrykk, men ikke innholdet / bokstaven.

Her er et eksempel på hvordan en kjent setning blir på akkurat DOL hvis jeg ikke retter underveis: 

Ja, v elsker dette andetsom det stir frem

Tastaturet virker på alle andre nettsider. Men jeg kan leve med det hvis jeg får "Vis passord"-knapp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, laban skrev:

Siden det av en eller annen grunn er så vanskelig å få inn bokstavene fra et PC-tastatur - kan dere ikke legge ut en "Vis"-knapp ved passordet?  Selv nettbankene har det.  Det er så irriterende å få kontoen låst fordi DOL ikke tar imot bokstaver - man kjenner jo problemet, men får ikke gjort noe med det når passordet er usynlig.  Alternativt: Ikke legg ut "stjernemerker" i passordfeltet når det bare er registrert et tastetrykk, men ikke innholdet / bokstaven.

Her er et eksempel på hvordan en kjent setning blir på akkurat DOL hvis jeg ikke retter underveis: 

Ja, v elsker dette andetsom det stir frem

Tastaturet virker på alle andre nettsider. Men jeg kan leve med det hvis jeg får "Vis passord"-knapp ;)

Dette hadde vel med nettleseren å gjøre? Var det ikke sånn at det i IE kunne være problemer med dette? Mitt tastatur er så pyton at det gjør sånn på alle sider og i alle programmer. Dette er den første og siste Lenovomaskina jeg har for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Dette hadde vel med nettleseren å gjøre? Var det ikke sånn at det i IE kunne være problemer med dette?

Det kan godt hende. Uansett gjør ikke en slik knapp noen skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Dette hadde vel med nettleseren å gjøre? Var det ikke sånn at det i IE kunne være problemer med dette? Mitt tastatur er så pyton at det gjør sånn på alle sider og i alle programmer. Dette er den første og siste Lenovomaskina jeg har for å si det sånn.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Skal be rette vedkommende se på dette igjen. Hos meg var problemet med bokstavene borte i lang tid, men har nå kommet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...