Gå til innhold

Godt nytt år 2017 :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tragiske greier.

Sees om ett år.

Anonymkode: 1e3cc...301

Tragisk er ordet, ja. 

Anonymkode: fe32e...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Godt nyttår til alle :-) Måtte 2017 bli et år med fred både i verden og i sinnet :-)

Takk og Godt Nytt år til deg også og takk for det gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle sammen!

For en del kan det bare bli bedre det neste året (leses det som her)Jeg håper det blir bedre for dere!

Til dere andre : Håper året bringer mange flotte minner og hendelser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle sammen! Måtte 2017 bli året der jeg får større innsikt og benytter muligheter som jeg eventuelt er så heldig å få. 

Håper året deres starter så godt som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Godt nytt år. Takk for alt som har vert i 2016, mange gode tanker og gode svar. Her er det omsorg å gi og få. 

Er glad jeg har ett sted som dette ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen flotte, fine fullverdige liv, kan man bare registrere.

Anonymkode: 1e3cc...301

Jeg har vel ikke noe fullverdig liv. Men jeg velger likevel prøve se litt positivt på ting. Nå er jeg vel muligens i grenseland til hypomani og surfer på den bølgen, vet at det blir mye tøffere å se positivt når depresjonen kommer...men det stopper meg ikke. Jeg MÅ våge å drømme og håpe at ting blir bedre/lettere med tid og stunder.

Håper du får ei fin natt og en grei søndag! Selv er jeg så gira at jeg er på tredje døgnet uten søvn. Skal prøve litt ekstra Seroquel i natt, for jeg vet at det er veldig ugunstig å ikke sove i lengden.

Natta og sov godt om du skulle legge deg i løpet av natta/morran 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkelsbær

Godt nyttår til alle :)

"Vær deg selv, vær den du er, våg å være annerledes.

Tro på det gode, elsk av hele ditt hjerte, og våg å tro at de du er glad i, er glad i deg."

Ukjent kilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Godt nyttår til dere alle!

Utfordringer fra 2016 vil for min del bli med meg inn i 2017, men jeg forsøker meg på litt forsiktig optimisme. Jeg har noen flotte mennesker rundt meg som er glade i meg (det går begge veier selvsagt) og dyktige folk i hjelpeapparatet til å lose meg igjennom de verste fightene.

Vi mennesker må stå sterkere sammen og ta vare på hverandre i en kald og brutal verden med terror, ufred og humanitære kriser. Vi må nøre opp under det som gjør oss godt, bruke det for alt det er verdt. Det kan være gode relasjoner, en hobby, turer i naturen, arbeid, musikk, kjæledyr, bøker... Mulighetene er mange, selv om man fort blir mentalt blind når angst og depresjon får herje med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...