Gå til innhold

Er dette samme kvinnen?


AnonymBruker

Er dette samme kvinnen?  

7 stemmer

  1. 1. Er dette samme kvinnen?

    • Ja
      5
    • Nei
      2
    • Usikker
      0


Anbefalte innlegg

Just now, Master said:

Du vet godt hvilken sak, bland annet paragrafen Hodne ble dømt etter. 

Har ikke sagt at menn skulle forlate lokalet, men det finnes enkle løsninger som hadde fungert for alle parter. Hvorfor gjøre ting så vanskelig når det ikke trengs?

Skulle hun bygge egne rom for muslimske kvinner på sparket da? Forøvrig ikke noe krav å bygge egne rom. Da kan likesågodt jeg selv kreve det, jeg skal ha enerom! Fordi jeg føler meg ukomfortabel med de andre gjestene.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hun bygge egne rom for muslimske kvinner på sparket da? Forøvrig ikke noe krav å bygge egne rom. Da kan likesågodt jeg selv kreve det, jeg skal ha enerom! Fordi jeg føler meg ukomfortabel med de andre gjestene.

Anonymkode: c7103...510

Har jeg aldri sagt hun skal, det var dine ord. Men nå skal jeg lage middag, så dere får diskutere og kverulere uten meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Master said:

Har jeg aldri sagt hun skal, det var dine ord. Men nå skal jeg lage middag, så dere får diskutere og kverulere uten meg :) 

Kanskje retten skulle "kverulert" (dvs. tenkt gjennom saken) med Charlotte og. Det henger ikke på greip, det blir som i USA hvor man kan putte katta i microbølgeovnen for å kreve erstatning fra produsenten.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje retten skulle "kverulert" (dvs. tenkt gjennom saken) med Charlotte og. Det henger ikke på greip, det blir som i USA hvor man kan putte katta i microbølgeovnen for å kreve erstatning fra produsenten.

Anonymkode: c7103...510

Så det å konvertere til en annen religion for så å føle seg diskriminert kan sammenlignes ved å plassere en katt i en micro for så å gå til sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Master skrev:

Så det å konvertere til en annen religion for så å føle seg diskriminert kan sammenlignes ved å plassere en katt i en micro for så å gå til sak?

Du må ikke tro det var tilfeldig Charlotte gikk inn i denne salongen. (Like lite tilfeldig som mannen som gikk inn i hijab-salongen i Sandvika.)

Mye tyder på at det hele var arrangert av Antirasistisk Senter.

Anonymkode: 3ebc8...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Master skrev:

Så det å konvertere til en annen religion for så å føle seg diskriminert kan sammenlignes ved å plassere en katt i en micro for så å gå til sak?

Når media går fem på – sagaen om Malika Bayan

Den norske islamkonvertitten Malika Bayan, født Charlotte Antonsen, vant nylig i retten. Hun hadde anmeldt frisørsalonginnehaver Merete Hodne for å nekte henne å farge håret. Dette fordi Bayan går i muslimske klær. Dinosaurmedia legger seg klart på Bayan sin side, men på alternative og sosiale nettsteder kommer det frem andre sider ved saken. Som at Bayans egne besteforeldre støtter Merete Hodne.

 

Anonymkode: 5b9c0...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal møte opp i full hirduniform, og bli med på Sabbatsgudstjeneste i en synagoge. Blir jeg nektet er de rasister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er forskjell på folk. Rasisme som er fremmedkulturellt betinget er ikke rasisme, mens rasisme som er norskkulturellt betinget skal regnes som rasisme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Master said:

Så det å konvertere til en annen religion for så å føle seg diskriminert kan sammenlignes ved å plassere en katt i en micro for så å gå til sak?

Ikke kveruler, Maw.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...