Gå til innhold

Tråder som forsvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noe feil her, med nettleseren min, eller meg? Jeg ser masse tråder, og plutselig er de bare borte? Om det bare er drøm, eller hva, teknisk feil?

Anonymkode: f1588...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva stod det i trådene da? Var det trolling eller spam eller noe ble det sikkert slettet av admins

Anonymkode: b0270...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok sjekket slettede tråder nå, var visst en tråd hvor en person sa noe slemt til en annen person. Ang at han var psyk og nesten like psyk som noen jenter. Så sa han noe slemt tilbake til den personen at han indirekte burde gjøre noe med seg selv, noe ille. Jeg støtter amin fullt ut her, folk skal ikke være slemme mot hverandre spessielt ikke på psykiatriforumet hvor det er mange som sliter med forskjellige ting, da m,å vi støtte hverandre og bygge hverandre opp ikke ned, og utagering kan ikke akspteres, vil jeg nesten si

Anonymkode: b0270...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok ser det var en del andre tråder også, og det var jo på åpent men klientellet er jo mye det samme så forsiktighet bør vises. Og vi må lage et godt forum hvor alle føler seg velkommen og trolling holdes til et minimum! Synes jeg

Anonymkode: b0270...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok ser det var en del andre tråder også, og det var jo på åpent men klientellet er jo mye det samme så forsiktighet bør vises. Og vi må lage et godt forum hvor alle føler seg velkommen og trolling holdes til et minimum! Synes jeg

Anonymkode: b0270...976

Trolllings bør holdes til andre fora, vil jeg nesten mene.

Anonymkode: f1094...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trolllings bør holdes til andre fora, vil jeg nesten mene.

Anonymkode: f1094...349

Godt forslag, hvor skal vi sende trolla? Er det noen forum som spesialiserer seg på slikt?

Anonymkode: b0270...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

var visst en tråd hvor en person sa noe slemt til en annen person. Ang at han var psyk og nesten like psyk som noen jenter. Så sa han noe slemt tilbake til den personen at han indirekte burde gjøre noe med seg selv, noe ille.

Ja, det var jo cirka sånn det var. ;)

Anonymkode: f1588...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt forslag, hvor skal vi sende trolla? Er det noen forum som spesialiserer seg på slikt?

Anonymkode: b0270...976

Hørt rykter om at at trolla samles på KG. Men må understreke at det bare er ryker, har aldri vært der, vel.

Anonymkode: f1094...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe feil her, med nettleseren min, eller meg? Jeg ser masse tråder, og plutselig er de bare borte? Om det bare er drøm, eller hva, teknisk feil?

Anonymkode: f1588...af2

Det stemmer at vi sletter de fleste av trådene du starter. Kan du ikke prøve å bidra litt konstruktivt snart? Du kan mye bedre enn det du driver med for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Admin Doktoronline said:

Det stemmer at vi sletter de fleste av trådene du starter. Kan du ikke prøve å bidra litt konstruktivt snart? Du kan mye bedre enn det du driver med for tiden.

Tror det er lett å bli i dårlig humør med så mye ondsinnede rykter, baktaling, kommentering/latterliggjøring etc. etc.

Får ikke noe "hjelp" heller, de kastet meg ut 1-2 timer etter at jeg fortalte om pedofile tvangstanker.

Og fastlegen ler av meg, og kaller meg "jentunge". Gidder ikke gjøre noe som helst ift. medisiner.

Nå har jeg byttet fastlege, men blir nok ikke noe bedre.

Så jeg bryr meg rett og slett ikke lenger.

Anonymkode: f1588...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok sjekket slettede tråder nå, var visst en tråd hvor en person sa noe slemt til en annen person. Ang at han var psyk og nesten like psyk som noen jenter. Så sa han noe slemt tilbake til den personen at han indirekte burde gjøre noe med seg selv, noe ille. Jeg støtter amin fullt ut her, folk skal ikke være slemme mot hverandre spessielt ikke på psykiatriforumet hvor det er mange som sliter med forskjellige ting, da m,å vi støtte hverandre og bygge hverandre opp ikke ned, og utagering kan ikke akspteres, vil jeg nesten si

Anonymkode: b0270...976

Det stemmer. Det var meg.

Jeg ble ganske provosert over denne kommentaren, fra vedkommende som også har startet denne tråden. Å kalle meg syk er forsåvidt greit. Å si at jeg er nesten like syk som jenta (eller var det jentene i flertall?) jeg angivelig prøver meg på, er ikke OK. Ja, det er ei jente (i entall) jeg liker godt her (og flere, både gutter og jenter som jeg har snakket med og fått støtte av/støttet). Men ikke er hun syk og ikke er det snakk om å "prøve seg". 

Jeg oppfordret ikke vedkommende til å ta livet sitt. Mitt svar var mer en likegyldighet, men det er egentlig feil. At noen tar livet sitt er en stor tragedie, og jeg ønsker ikke at noen skal gjøre det. Så jeg beklager svaret mitt.

Med det sagt: Om noen vil hate og slenge dritt til meg, er det helt greit. Men drit i å blande inn flere i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutes ago, issomethingwrong said:

Med det sagt: Om noen vil hate og slenge dritt til meg, er det helt greit. Men drit i å blande inn flere i det. 

Det der er manipulering. Det ble ikke blandet inn flere. Det er manipulering, fordi nå fremstiller du saken som at det var andre som ble angrepet, dvs. at de har en grunn til å være imot den som ytret dette. Men, deg selv, derimot, nei du tåler dette, som den gode og stabile karen du er.

Jeg ser rett gjennom deg.

Anonymkode: f1588...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er manipulering. Det ble ikke blandet inn flere. Det er manipulering, fordi nå fremstiller du saken som at det var andre som ble angrepet, dvs. at de har en grunn til å være imot den som ytret dette. Men, deg selv, derimot, nei du tåler dette, som den gode og stabile karen du er.

Jeg ser rett gjennom deg.

Anonymkode: f1588...af2

Synes du skal gå og legge deg nå og slutte å være så sint. 

Du kommer ingen vei med dette. Du har fått en beklagelse og det er det. 

Natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, issomethingwrong said:

Synes du skal gå og legge deg nå og slutte å være så sint. 

Du kommer ingen vei med dette. Du har fått en beklagelse og det er det. 

Natta. 

Jeg har ikke spurt om noen beklagelse (enda flere løgner fra din side), jeg er ikke så hårsår at det betyr noe, faktisk syns jeg det var morsomt når du ble så sur.

Anonymkode: f1588...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjøre et så stort "idealistisk" og "moralsk" nummer ut av en flåsete køddekommentar... nei, dette står ikke sterkt i min bok. Men kjør på, det er vel din type som vinner folks hjerter.

Anonymkode: f1588...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...