Gå til innhold

Fibromyalgi og Psykiske lidelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg opplever smerter/stikninger flere plass på kroppen, disse smertene kommer og går som de vil med jevn hyppighet.

Jeg føler det påvirker meg mye, at man ikke føler seg på topp.

Jeg har hat dette ganske lenge, men ikke så ekstremt som dette som de siste 2årene.

Vondt i  hode,Mage,bryst,skulder,hals,ribbbeinssider,testikler,pung.

Kløe

Svir i nesa

Blodsmak av spytt eller slim som harkes opp, men noen ganger også blodstriper klumper ilag med.

Brekningsfølelse, men også tendenser der man kan brekke seg.

 

 

Jeg er 27år mann, har trent store deler ganske serriøst i livet mit, men ikke de siste 5-6mnd, pga av problemer med kropp og smerter, jeg spiser ganske sunt, men er mye innaktivt pr nu.

Jeg tidligere blitt Behandlet for lungebetennelse iår og ifjord, det minner litt om den type smerte man føler ved bryst og ribbeinsider når dette kommer.

Jeg var til lege og tok opp mine plager med han på fredag, nevnte ikke Fibromyalgi da, men nevnte at jeg er allergisk mot gress pollen osv, fikk da utskrevet resept på Cetirizin, det er vanskelig og vite det hva det kan  være så man kan bare utelukke ting i starten, men det føles også ut som allergisk reaksjon, at man har noe i systemet som ikke burde være der og skaper ubehag i nese luftveier.

Jeg skal  til legen om snaue 4 uker igjen for og se an om situasjonen bedrer seg.

jeg vil påstå at de smertene jeg opplever har jeg ikke opplevd før i sammenheng med allergi.

 

 

Noen som kjenner seg igjen? Eller noen som har noen råd hva jeg bør vurdere og få gjort på neste legebesøk?

 

Takk for svar

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: bfefe...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fibromyalgi og psykiske lidelser (depresjoner, angst, tilknytningsskader, traumer osv) henger gjerne sammen. (etenekt (feil jeg ikke får slettet))

Du kan nevne for legen hva du misstenker. Diagnose settes utfra trykkømme punkter på kroppen men også utfra din sykdomshistorie.

Anonymkode: a9815...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...