Gå til innhold

Er det flere som synes forumet lider veldig under mangel på spesialisten??


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kanuttius

Jeg merker det best i forhold til medisinbruk og bilkjøring. Skummelt når anonyme mennesker skal svare på slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Om det merkes? Vel, det er flere anonyme troll her nå enn tidligere som har fritt leie.

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, Andreaswell said:

Om det merkes? Vel, det er flere anonyme troll her nå enn tidligere som har fritt leie.

Observerer at du opplever å være krenket når du møter motargumenter.

Anonymkode: 3ae39...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Observerer at du opplever å være krenket når du møter motargumenter.

Anonymkode: 3ae39...f48

Der var en av dem ja. Kan fint møte motargumenter jeg, men ikke på en måte som gjøres av visse her med personangrep og stalking. Du har hengt deg fast i begrepet krenket ass.

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
22 minutter siden, Gargamel skrev:

Det burde minst vært en doktor online i doktoronline.

Det er det fortsatt, men hun kan jo ikke svare på alle typer spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, Andreaswell skrev:

Om det merkes? Vel, det er flere anonyme troll her nå enn tidligere som har fritt leie.

Merkelig at akkurat du klarer å lokke dem frem. Kan det ha noe med måten du kverulerer på? Minner veldig mye som "sør".

Og selv "troller" du anonymt rett som det er. Senest i går i skattetråden. Men det kommer du sikkert til å benekte, selv om vi alle vet du da juger.

Anonymkode: ba09e...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at akkurat du klarer å lokke dem frem. Kan det ha noe med måten du kverulerer på? Minner veldig mye som "sør".

Og selv "troller" du anonymt rett som det er. Senest i går i skattetråden. Men det kommer du sikkert til å benekte, selv om vi alle vet du da juger.

Anonymkode: ba09e...43b

Jeg aner ikke hvem sør er eller var. Jeg troller? Så ingen trolling i skattetråden i går jeg. Har noe med sjalusi å gjøre, ganske enkel psykologi.

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Det er det fortsatt, men hun kan jo ikke svare på alle typer spørsmål.

Hva med å få flere hit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Andreaswell skrev:

Der var en av dem ja. Kan fint møte motargumenter jeg, men ikke på en måte som gjøres av visse her med personangrep og stalking. Du har hengt deg fast i begrepet krenket ass.

Det beste du kan gjøre er å la være å svare trollene, men du går fem på gang på gang og det gir dem bare mer blod på tann. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det beste du kan gjøre er å la være å svare trollene, men du går fem på gang på gang og det gir dem bare mer blod på tann. :) 

Jepp, vet og det samme sier Admin :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Andreaswell said:

Der var en av dem ja. Kan fint møte motargumenter jeg, men ikke på en måte som gjøres av visse her med personangrep og stalking. Du har hengt deg fast i begrepet krenket ass.

Jeg syns du er meget flink til å komme med personangrep. Bare det å kalle dine med-debattanter for "troll" sier sitt, når du selv kverulerer mest av alle. Jeg opplever at du føler deg krenket. Det er ikke jeg som har hengt meg opp i det begrepet, det er meget moderne å forklare de man ikke liker med at de er "krenkede". Og du bør virkelig ikke klage over anonyme innlegg...

Anonymkode: 3ae39...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
2 timer siden, Andreaswell skrev:

Om det merkes? Vel, det er flere anonyme troll her nå enn tidligere som har fritt leie.

Dette stemmer neppe, selv om noen av dere krangler voldsomt om dagen - både anonymt og med nick. Det er noen få brukere som holder på med dette, og det slettes mange innlegg daglig i et forsøk på å begrense skadevirkningene.

Vi gjentar oppfordringen til dere alle om å slutte med denne virksomheten som er så ødeleggende for forumet. Denne henstillingen har blitt rettet til alle de som er mest aktive på denne fronten. Det spiller i denne sammenhengen ingen rolle lenger hvem som starter krangler, hvem som har såret hvem tidligere, hvem som er verst i forhold til hva. Løsningen ligger i å slutte å fyre hverandre opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du er meget flink til å komme med personangrep. Bare det å kalle dine med-debattanter for "troll" sier sitt, når du selv kverulerer mest av alle. Jeg opplever at du føler deg krenket. Det er ikke jeg som har hengt meg opp i det begrepet, det er meget moderne å forklare de man ikke liker med at de er "krenkede". Og du bør virkelig ikke klage over anonyme innlegg...

Anonymkode: 3ae39...f48

Jeg kommer aldri med personangrep, først. Om jeg kan bli bedre? Absolutt! Men det er fakta at noen anonyme troll stalker meg her, og kverulerer og vrir om alt jeg skriver, uansett hvor. Bruker det jeg har delt tidligere mot meg. Er det rart jeg blir offensiv? Nei, det vil jeg ikke si. Kan jeg bli bedre her også? Absolutt. 

Hva du opplever at jeg blir gir jeg rett og slett blaffen i. Du har ved flere anledninger skrevet "jeg opplever at du føler deg krenket", hvordan kan du vite hva jeg føler gjennom et forum? Bare kutt ut det våset...

Jo, jeg klager over anonyme innlegg, for det er de som stadig vekk går i strupen på meg og provoserer. Jeg klager ikke på alle anonyme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg synes bare det merkes mer enn noengang

Har du vært her lenge? 

Husk at det er sommer, da blir det stillere på dol :)

Anonymkode: 7b35c...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, Andreaswell said:

Jeg kommer aldri med personangrep, først. Om jeg kan bli bedre? Absolutt! Men det er fakta at noen anonyme troll stalker meg her, og kverulerer og vrir om alt jeg skriver, uansett hvor. Bruker det jeg har delt tidligere mot meg. Er det rart jeg blir offensiv? Nei, det vil jeg ikke si. Kan jeg bli bedre her også? Absolutt. 

Hva du opplever at jeg blir gir jeg rett og slett blaffen i. Du har ved flere anledninger skrevet "jeg opplever at du føler deg krenket", hvordan kan du vite hva jeg føler gjennom et forum? Bare kutt ut det våset...

Jo, jeg klager over anonyme innlegg, for det er de som stadig vekk går i strupen på meg og provoserer. Jeg klager ikke på alle anonyme. 

Med all respekt; det er ikke jeg som vrir på det du sier, det er det du sier som ikke er konsistent.

Anonymkode: 3ae39...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...