Gå til innhold

Tenåring og snus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle vaske jakken til min 16 åring og fant ei eske snus. Jeg viste virkelig ikke at han brukte det. Jeg er veldig imot det, men vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Noen råd?

Anonymkode: fa980...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Reagerer du med sinne og nekt så vil nok det ha motsatt virkning. Men det er selvsagt heller ikke okey, selv om det er helt vanlig i dag. 

Ta en prat om det, finn gjerne artikler eller lignende fra ungdom som angrer på at de begynte. Forskning bryr de seg ofte svært lite om. Jeg snuste selv i 8 år, var et rent helvette å slutte. En ting er prisen, en annen ting er den negative virkningen snusen har på kroppen. Avhengigheten som igjen gir dårligere søvn, tannkjøttet som ikke trekker deg tilbake osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gir snus dårlige søvn? 

Min 15 åring(snart 16) snuser. Jeg har rett og slett gitt opp denne kampen. Han gjør det likevel. Men jeg kommer aldri til å kjøpe til han eller fortelle han at jeg synes det er greit, for jeg er helt imot det og det vet han selvsagt. Men, som jeg sa ,han gjør d uansett. 

Anonymkode: c52c0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir snus dårlige søvn? 

Min 15 åring(snart 16) snuser. Jeg har rett og slett gitt opp denne kampen. Han gjør det likevel. Men jeg kommer aldri til å kjøpe til han eller fortelle han at jeg synes det er greit, for jeg er helt imot det og det vet han selvsagt. Men, som jeg sa ,han gjør d uansett. 

Anonymkode: c52c0...4e5

Ja, pga avigheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg en dårlig og uforsvarlig mor da? Tja..

Anonymkode: c52c0...4e5

Nei, det ville jeg ikke sagt du er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg en dårlig og uforsvarlig mor da? Tja..

Anonymkode: c52c0...4e5

Da er det i så fall mange av dem for tiden 😐 I den alderen har venner og trender større påvirkningskraft enn mødre.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...