Gå til innhold

Bare merkelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En liten kjøttmeis( unge av året tror jeg) fløy  uten foranledning inn av vindusglipen akkurat nå . Hvorpå jeg åpnet vinduet på vid gap og han eller hun flakset ut. Noen minutter gikk og så spankulerte den lille fuglen inn vindusglipen igjen og det samme gjentok seg. 

Bare merkelig akkurat som om den visste at vinduet kunne åpnes helt der den satt stille og så på meg som skynder meg nervøst med å når for at den ikke skulle skade seg.

Det er noe i barken på plommetreet den lille fuglen synes bare er godteri ser det ut som. Kan ikke være plommene for det er kun fem plommer i år. ( sikkert et mellomår)

Nå har jeg lukket vinduet. Slutt med fuglestrekene for en stund.😊

Anonymkode: dabe1...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...