Gå til innhold

hår/pels på nesetippen...


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

det har jeg fått, jeg la merke til det i går i speilet på badet. herregud så søtt! jeg ser at jeg får mer og mer sån hvitt hår på fjeset nå. jeg er kvinne. er ikke det tegn på for mye mannehormoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
43 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det har jeg fått, jeg la merke til det i går i speilet på badet. herregud så søtt! jeg ser at jeg får mer og mer sån hvitt hår på fjeset nå. jeg er kvinne. er ikke det tegn på for mye mannehormoner?

Kan få hår i fjeset av medisiner, kjente ei dame som pleide å barbere seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan få hår i fjeset av medisiner, kjente ei dame som pleide å barbere seg. 

ok. jeg går på fluoxetin. var det antideprisiva hun med hår i fjeset gikk på som ga henne hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg går på fluoxetin. var det antideprisiva hun med hår i fjeset gikk på som ga henne hår?

Lurer på om det var antipsykotika, men kan jo være ad og...medisinen gjør jo noe med hormonene i kroppen. Fikk litt sjokk da hun sa "Nei jeg får vel gå å barbere meg" og tok seg i skjegget :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...