Gå til innhold

Hva betyr dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

13 timer siden, stjernestøv skrev:

At vi alle blir overvåket og utsatt for mindcontrol? At vi blir chipet?

Hvis den teknologien er så utbredt, hvorfor brukes den ikke til å forhindre kriminalitet?  Særlig i USA burde de se behovet.

Man er oppmerksom på faren for at én  "gal professor" kan ta med seg f.eks. resultater fra medisinsk forskning og i stedet bruke dem til biologiske våpen eller noe annet negativt.  Jeg synes det er rart at ingen tilsvarende tar med seg mind control-teknologien over til den "snille" siden og bruker den til noe fornuftig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, laban skrev:

Hvis den teknologien er så utbredt, hvorfor brukes den ikke til å forhindre kriminalitet?  Særlig i USA burde de se behovet.

Man er oppmerksom på faren for at én  "gal professor" kan ta med seg f.eks. resultater fra medisinsk forskning og i stedet bruke dem til biologiske våpen eller noe annet negativt.  Jeg synes det er rart at ingen tilsvarende tar med seg mind control-teknologien over til den "snille" siden og bruker den til noe fornuftig?

Kan faktisk brukes på en snill måte, det kunne blitt fred på jorden. Men det er ikke det de vil, de vil kvitte seg med mest mulig folk. Makt i feil hender :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kan faktisk brukes på en snill måte, det kunne blitt fred på jorden. Men det er ikke det de vil, de vil kvitte seg med mest mulig folk. 

De gjør en dårlig jobb da, med tanke på hvordan verdens befolkning øker.

Bilderesultat for world population growth

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Du kan se på youtube om det Rauni Kilde sier..hun var lege. 

Hun er ikke akkurat seriøs.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det kan gi utslag i sånn maskin/røntgenapparat som er hos tannlegen, men det er umulig å spore den. 

Utrolig hva du vet om dette.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke akkurat seriøs.

Anonymkode: 54b9c...648

Å er ikke hun seriøs? Hun var en pioner og veldig dyktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å er ikke hun seriøs? Hun var en pioner og veldig dyktig. 

Det er mulig hun var en dyktig lege en gang i tiden før hun ble psyk.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig hun var en dyktig lege en gang i tiden før hun ble psyk.

Anonymkode: 54b9c...648

Syk? Jaja, folk får tro hva de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Syk? Jaja, folk får tro hva de vil. 

Hvis man leser det hun har skrevet med et skeptisk sinn er det åpenbart hun ikke er helt frisk.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man leser det hun har skrevet med et skeptisk sinn er det åpenbart hun ikke er helt frisk.

Anonymkode: 54b9c...648

Nei hun sa jo det at folk ble kalt schizofrene og paranoide, men det er man altså ikke og hun var svært oppegående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Det kan gi utslag i sånn maskin/røntgenapparat som er hos tannlegen, men det er umulig å spore den. 

Denne påstanden er bare uttrykk for en (vrang)forestilling om du ikke dokumenterer den, og useriøse kilder er ikke tilstrekkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Denne påstanden er bare uttrykk for en (vrang)forestilling om du ikke dokumenterer den, og useriøse kilder er ikke tilstrekkelig. 

Jeg mener at Dr. Kilde er seriøs, hun refererer til mange konferanser og har dokumenter også. Hun ble selv forfulgt og plaget, de tok livet av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg mener at Dr. Kilde er seriøs, hun refererer til mange konferanser og har dokumenter også. Hun ble selv forfulgt og plaget, de tok livet av henne. 

Dette er ikke en kildehenvisning, bare nok en (udokumentert) påstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kayia skrev:

Dette er ikke en kildehenvisning, bare nok en (udokumentert) påstand. 

Hva sa jeg isted? Hun hadde dokumenter! Massevis av det, på at ufo finnes også og er kjent av millitæret. Ja se videoer av henne på youtube så forstår du. 

Og at hun ble plaget av etteretningstjenesten og andre er vel bevis?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva sa jeg isted? Hun hadde dokumenter! Massevis av det, på at ufo finnes også og er kjent av millitæret. Ja se videoer av henne på youtube så forstår du. 

Og at hun ble plaget av etteretningstjenesten og andre er vel bevis?

Hvem sier hun ble plaget av etteretningstjenesten og andre?

Og det er ikke unaturlig å dø av kreft såpass gammel som hun var (født for krigen).

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva sa jeg isted? Hun hadde dokumenter! Massevis av det, på at ufo finnes også og er kjent av millitæret. Ja se videoer av henne på youtube så forstår du. 

Og at hun ble plaget av etteretningstjenesten og andre er vel bevis?

Men Stjernestøv da, tenker du at jeg skal ringe henne (eller var det hun som er død, sånn at jeg må ringe etterkommere?) og be om dokumentene??:):D

Hør her: At du sier at noen har dokumenter gir ikke meg eller andre tvilere tilgang til å lese og vurdere hvorvidt det kan være hold i påstanden din. DU må dokumentere dette, dvs legge fram skriftlige vurderinger/analyser/tester/bevis dersom du skal forvente å bli trodd. Greier du ikke å dokumentere påstanden tenker jeg at dette er noe du tror på, dvs en vrangforestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem sier hun ble plaget av etteretningstjenesten og andre?

Og det er ikke unaturlig å dø av kreft såpass gammel som hun var (født for krigen).

Anonymkode: 54b9c...648

Hun sa det selv og det var beviser også,innbrudd og stjelte dokumenter osv. De prøvde å drepe henne flere ganger, det har hun sagt selv. 

Hun var 75 år når hun døde ja, og de strålet henne til døde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hun sa det selv og det var beviser også,innbrudd og stjelte dokumenter osv. De prøvde å drepe henne flere ganger, det har hun sagt selv. 

Hun var 75 år når hun døde ja, og de strålet henne til døde. 

Det at hun sier dette selv er ikke BEVISER.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Men Stjernestøv da, tenker du at jeg skal ringe henne (eller var det hun som er død, sånn at jeg må ringe etterkommere?) og be om dokumentene??:):D

Hør her: At du sier at noen har dokumenter gir ikke meg eller andre tvilere tilgang til å lese og vurdere hvorvidt det kan være hold i påstanden din. DU må dokumentere dette, dvs legge fram skriftlige vurderinger/analyser/tester/bevis dersom du skal forvente å bli trodd. Greier du ikke å dokumentere påstanden tenker jeg at dette er noe du tror på, dvs en vrangforestilling.

Åh jeg blir bare fortvilet av dette. Men som jeg sier, hun hadde dokumenter. Jeg kan ikke dokumentere det, men tror selv jeg har blitt strålet i mange år. Det er det som gjør meg dårlig, hvordan kan jeg dokumentere det? Det er umulig, de vil det skal se ut som det er naturlig skjønner du. De kamuflerer mange dødsfall som naturlig død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun sier dette selv er ikke BEVISER.

Anonymkode: 54b9c...648

Det er ihvertfall mange som tror at det hun sa/skrev er sant, og hun kanaliserte også bøker. Det kommer fra høyere dimensjoner enn denne, jeg tror på henne. Det er mye som er skjult for allmenheten, mye mye mye. Folk vil bare ikke tro det, at vi lever i en sånn verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...