Gå til innhold

Hvilken matrett er din spesialitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 17.9.2017 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Har du noen rett som liksom er din spesialitet å lage?

Min er "fisk and ships"

Anonymkode: 21bee...477

Robåt eller tankskip? ;) Sorry, men matretten heter "fish and chips". :) 

Ifølge kjæresten lager jeg verdens beste pizza, men jeg er ikke like sikker på at andre ville synes det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to spesialiteter, enkle, men gode. Koteletter i fat og en selvkomponert kyllingrett.

Pleide også å lage innbakte horn med ost, skinke og krydder. Den dagen jeg lagde de så ble de dagens middag. Pleide å lage 64 stykker og så frøs jeg ned resten. Kjempe godt som kvelds kos eller hvis vi fikk gjester. Hmm.... lenge siden jeg har bakt de. Ikke så gøy å lage når det bare er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostesmørbrød. Trikset er nok smør og lang tid i stekepanne under lokk. Da blir de sprø uten å bli brent. Jeg vil helst ha bare skinke ost og sennep. Også en kopp English Breakfast te til.

Synes ketchup og krydder bare gir gatekjøkkensmak, men noen i familien vil absolutt ha det så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Signaturretten er vel å lage Lasagne. Trikset er å droppe bechamelsaus. Det smaker mye bedre med bare ett glass barilla Basillico og masse ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...