Gå til innhold

Ønske om å klare meg uten medisiner


Eva Sofie

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Synd. Da kan jeg nok ikke gjennomføre denne pga. epilepsi :(

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 6b62c...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 6b62c...cc9

 

Fordi min epilepsi er ustabil. Mangel på søvn og fysisk og psykisk slitenhet øker faren betraktelig for å få anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Fordi min epilepsi er ustabil. Mangel på søvn og fysisk og psykisk slitenhet øker faren betraktelig for å få anfall.

Sover du mere nå? 

Anonymkode: 4ea0b...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har påpekt, du har ikke sovet mer de siste 4 døgn heller. Med den foreslåtte metoden er det overveiende sannsynlig at du langsomt , men sikkert stadig vil sove mer.

Men du er i godt selskap. De fleste finner en god grunn til at dette ikke kan gjennomføres.

Anonymkode: 6b62c...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da løper du vel ingen større risiko? 

Anonymkode: 4ea0b...d75

 

Jo, desto lenger tid, jo mer fare. Jeg må nok snart begynne på Truxal igjen enten jeg vil eller ei. Om søvnen ikke har bedret seg til onsdag, må jeg begynne på Truxal igjen. Du nevnte at det skal gå 10 dager mellom hver økning på 20 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Jo, desto lenger tid, jo mer fare. Jeg må nok snart begynne på Truxal igjen enten jeg vil eller ei. Om søvnen ikke har bedret seg til onsdag, må jeg begynne på Truxal igjen. Du nevnte at det skal gå 10 dager mellom hver økning på 20 minutter.

Ditt valg. 

Anonymkode: 4ea0b...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ditt valg. 

Anonymkode: 4ea0b...d75

 

Ja, det er heldigvis mitt valg, men om/når epilepsien er godt nok medisinert og er stabil, vil jeg vurdere dette på nytt. Jeg ønsker virkelig å klare meg uten medisiner. Som jeg har skrevet, er jeg lei av å våkne trøtt og uopplagt etter en natt med Truxal i blodet. Det å kunne våkne opplagt og klar til en ny dag ville bli et nytt liv.

Men jeg ser det an til onsdag. I dag har jeg sovet halvannen time. Dessverre er nettene en angstfull tid på døgnet som ikke gjør sovingen bedre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Ja, det er heldigvis mitt valg, men om/når epilepsien er godt nok medisinert og er stabil, vil jeg vurdere dette på nytt. Jeg ønsker virkelig å klare meg uten medisiner. Som jeg har skrevet, er jeg lei av å våkne trøtt og uopplagt etter en natt med Truxal i blodet. Det å kunne våkne opplagt og klar til en ny dag ville bli et nytt liv.

Men jeg ser det an til onsdag. I dag har jeg sovet halvannen time. Dessverre er nettene en angstfull tid på døgnet som ikke gjør sovingen bedre... :(

Hvorfor utsette det? 

Anonymkode: 4ea0b...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor utsette det? 

Anonymkode: 4ea0b...d75

 

Utsette å ta Truxal  til onsdag? Fordi jeg fremdeles har et lite håp om at søvnen vil ordne seg i løpet av de to neste dagene. Jeg innser at håpet svinner, men optimisten gir ikke opp før det motsatte er bevist :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...