Gå til innhold

Har psykiater/psykologen din gjort noe "ekstra" for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, psykolog/psykiater har aldri gjort noe ekstra for meg. Det har vært den ene timen i uka 45 minutter selv om jeg har vært på bristepunktet. Ikke noe tilbud om mer oppfølging. Ikke fått tilbud om å kunne ringe eller sende brev. Det har vært veldig sånn "nå er pasienten ute av kontoret, nå er det 6 dager og 23 timer til mitt ansvar slår til igjen." 

Jeg har ikke fungert på årevis, verken sosialt eller jobb. Og likevel er alt man får med problematikk innen de fleste områder (angst, tvang, psykose, depresjon/bipolar, traumer, sorg) 45 minutter per uke...

Ved akuttinnleggelse har det derimot vært samtale med behandler så og si hver dag.

Jeg savner den mellomtingen mellom hver dag og tre kvarter i uka. :mellow:

Anonymkode: c19ad...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, psykolog/psykiater har aldri gjort noe ekstra for meg. Det har vært den ene timen i uka 45 minutter selv om jeg har vært på bristepunktet. Ikke noe tilbud om mer oppfølging. Ikke fått tilbud om å kunne ringe eller sende brev. Det har vært veldig sånn "nå er pasienten ute av kontoret, nå er det 6 dager og 23 timer til mitt ansvar slår til igjen." 

Jeg har ikke fungert på årevis, verken sosialt eller jobb. Og likevel er alt man får med problematikk innen de fleste områder (angst, tvang, psykose, depresjon/bipolar, traumer, sorg) 45 minutter per uke...

Ved akuttinnleggelse har det derimot vært samtale med behandler så og si hver dag.

Jeg savner den mellomtingen mellom hver dag og tre kvarter i uka. :mellow:

Anonymkode: c19ad...4ef

Fins det ikke sånne dagtilbud/aktivitetstilbud du kan være på da? Eller har man jo psykiatriteam du kan spe på med om du søker..

Anonymkode: 6050b...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forventet noe slikt og aldri ønsket noe spesialtratment. En annen sak er at er nok veldig store forventninger i vår tid.Det er så store forventninger til alt i dag at nesten skremmende.

Anonymkode: 66d8f...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...