Gå til innhold

Pleier dere å tenke på nyttårsforsett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.12.2017 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Jeg sluttet å røyke klokka 23.35 den 31.12.2012 og det har jeg faktisk holdt.

Anonymkode: fdff3...2c5

Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor skulle vi prlve å ha familieturer hver søndag  (det var jentene som foreslo det), men det var ikke ofte de gadd være med når det kom til stykket... De liker det når de først konner seg ut, så vi prøver igjen!

Ellers vil jeg fortsette å trene, og kanskje delta på to løp i 2018. Det var gøy å trene mot et mål 😊

Jeg har blitt veldig bevisst på hvor viktig gode venner og nær familie er, og vil prøve å bruke fritiden min godt sammen med familie og venner.

Ellers er det litt rart å tenke på at 2018 blir det året eldstemann flytter hjemmefra... Vemodig og rart... og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Jeg sluttet å røyke klokka 23.35 den 31.12.2012 og det har jeg faktisk holdt.

Anonymkode: fdff3...2c5

Jeg sluttet å røyke nyttårsaften ca 1994, og det har også holdt! 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år tenker jeg bare på at jeg ennå ikke har hørt den engelske / amerikanske julefremføringen med den lille gutten som mangler en tann og sitter i en skorstein og "plystrer" til slutt ut gjennom den manglene tanna " Marry Christmas and a Happy New Year to everybody" Den låta er litt søt.😊

Året har vært tungt og vanskelig helt horribelt så så mange nyttårsforsett har jeg ikke så langt. Ting kan bli for tungt og vanskelig også.

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne og ordne og greie mye mere praktiske ting på egen hånd. Bli mere uavhengig. Mye kan man jo faktisk gjøre sjøl om man bare planlegger litt og tar en ting av gangen. Bare ikke slå ut bærevegger selvsagt Litt redskap og et sted å stå er igrunnen alt man trenger. Det er min plan for 2018.

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen planer for året : jeg skal forsøke å fortsette med å finne positive tanker og ikke deppe og psyke meg ned over alt som gikk galt i fortiden på kjærlighetsfronten. Jeg har ennå et håp om at en dag så finner jeg kjærligheten på nytt. En som fortjener min oppmerksomhet. 

Jeg skal trene på treningssenteret.

Jeg skal være så god og snill og bra menneske jeg kan være.

Jeg skal også fortsette med å søke jobber. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...