Gå til innhold

Hvor ofte går du "på byen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kanskje ikke helt representativ her. Det skjer ofte at jeg stikker ut en tur og møter en kompis eller flere og tar et par pils, og så hjem tidlig. Det gjør jeg nok 2-3 ganger i måneden. Men sånn skikkelig ut, og komme hjem klokken halv fire, skjer omtrent aldri. Har blitt for gammel for det :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjelden ute på byen, men sommerstid så hender det at jeg og noen venner går på brygga. Der er det alltid mye folk på sommeren. Sitter bare noen timer da det er utrolig dyrt der. Mister litt lysten når en liten brus koster over 50 kr, faktisk så er det billigere å ta seg en halvliter (den er dyr den og...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble motvillig med fra 20-35 en gang i blant, men aldri etter det.  Det er knapt noe jeg syns er kjedeligere en å betale penger for å komme inn steder jeg ikke egentlig vil være, kjøpe overpriset drikke, ha meningsløse samtaler med kjente eller ukjente eller høre på et lokalt band med "misforståtte" musikalske genier med egoer som som regel er veldig mye større en evnene. 

Anonymkode: c605c...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte går du "på byen"?

Anonymkode: ee594...700

Aldri. Dersom jeg er i byen er jeg der i andre ærend. Går aldri ut på utesteder i byen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er kanskje ikke helt representativ her. Det skjer ofte at jeg stikker ut en tur og møter en kompis eller flere og tar et par pils, og så hjem tidlig. Det gjør jeg nok 2-3 ganger i måneden. Men sånn skikkelig ut, og komme hjem klokken halv fire, skjer omtrent aldri. Har blitt for gammel for det :/ 

Omtrent nøyaktig samme her.

 

Et par ganger i året er jeg ute med venninner (evt begge kjønn) og det blir betydelig mer enn et par pils. De få gangene jeg holder det gående til 3-4 er gjerne i helt privat sammenheng, og typisk et par ganger i året. Rekorden i år var en fest der jeg ikke var i seng før kl 6 :rolleyes:. Sånt skjer sjelden, og er gjerne verd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er kanskje ikke helt representativ her. Det skjer ofte at jeg stikker ut en tur og møter en kompis eller flere og tar et par pils, og så hjem tidlig. Det gjør jeg nok 2-3 ganger i måneden. Men sånn skikkelig ut, og komme hjem klokken halv fire, skjer omtrent aldri. Har blitt for gammel for det :/ 

Omtrent det samme her :-) Dvs ikke 2-3 ganger per måned, men hender seg jeg tar et glass med noen eller enda oftere: Møtes for et måltid etter jobb. Tenkte jeg skulle starte med å spørre TS hva som legges i "ut på byen". Jeg har aldri vært noen fan av å henge på bråkete utesteder med mye folk og mye alkohol. I likhet med Xtra har jeg heller "tatt av" i mer private settinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, morsan skrev:

 Jeg har aldri vært noen fan av å henge på bråkete utesteder med mye folk og mye alkohol. I likhet med Xtra har jeg heller "tatt av" i mer private settinger.

Samme her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på byen med mannen eller mannen +venner 2-4 ganger per år. Da tenker jeg gå på en pub og drikke en øl eller tre, sånn ca. Vi spiser sjelden ute på restaurant, kanskje en gang i året utenom når vi er oå ferie.

Er på byen i jobbsammenheng 3-5 ganger per år. Da enten at vi er på reise/kurs og går ut etter middagen, eller på byen etter et sosial arrangement.

Liker best å være hjemme hos gode venner, eller ha dem hos oss. Men litt gøy med nye spennende ølsorter på en pub eller i en ølkjeller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...