Gå til innhold

2018 ... hva kan vi gjøre for å la alt bli bra


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Gargamel skrev:

Alt har blitt bra. Det er status i mitt liv nå. Hadde jo problemer på hjemmebane og ble behandlet som spedalsk i noen år. Trodde 2018 skulle handle om å gjøre det slutt. Med litt hjelp av parterapi ble det på mystisk vis bra igjen. Terapien handlet mye å høre på hva som er feil med meg av stort og smått. Det ble litt overveldende.  Noe var jeg klart skyldig i. Noe var sånt som jeg ikke kan forandre og noe var urimelig. Noe var rett og slett misforståelser. Vi fikk noen enkle hjemmelekser. Merkelig nok ble ting gradvis bedre.  Mye lettere stemning i hverdagen. Nå er det noen som klamrer seg inntil meg midt på natten sånn som nyforelskede gjør. Jeg trodde ikke det gikk an. Jeg trodde egentlig at hvis et forhold  først virkelig var såpass dødt så lenge,  så kunne det i beste fall bli noe halvdårlig med massiv innsats. Nå føler jeg meg bare kjempeheldig.:wub:

Så bra da!😊 Nyt gode dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Gargamel skrev:

Alt har blitt bra. Det er status i mitt liv nå. Hadde jo problemer på hjemmebane og ble behandlet som spedalsk i noen år. Trodde 2018 skulle handle om å gjøre det slutt. Med litt hjelp av parterapi ble det på mystisk vis bra igjen. Terapien handlet mye å høre på hva som er feil med meg av stort og smått. Det ble litt overveldende.  Noe var jeg klart skyldig i. Noe var sånt som jeg ikke kan forandre og noe var urimelig. Noe var rett og slett misforståelser. Vi fikk noen enkle hjemmelekser. Merkelig nok ble ting gradvis bedre.  Mye lettere stemning i hverdagen. Nå er det noen som klamrer seg inntil meg midt på natten sånn som nyforelskede gjør. Jeg trodde ikke det gikk an. Jeg trodde egentlig at hvis et forhold  først virkelig var såpass dødt så lenge,  så kunne det i beste fall bli noe halvdårlig med massiv innsats. Nå føler jeg meg bare kjempeheldig.:wub:

Å, det var fint å lese! Har tenkt sånn på deg, men ikke turd å spørre. 

Det er nesten som en kopi av vårt forhold for to år siden. Og det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, påskelilje skrev:

Å, det var fint å lese! Har tenkt sånn på deg, men ikke turd å spørre. 

Det er nesten som en kopi av vårt forhold for to år siden. Og det varer!

Det er bra. Har jo fått med meg at dere i alle fall er mye på tur sammen og at han er raus med komplimenter. Da står det jo bra til, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Gargamel skrev:

Det er bra. Har jo fått med meg at dere i alle fall er mye på tur sammen og at han er raus med komplimenter. Da står det jo bra til, tenker jeg. 

Ja, vi er bevisste på å bruke en del tid sammen, og det hjelper veldig. Hyggelig å få komplimenter, der er nok han flinkere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2018 den 8.58, Gargamel skrev:

Alt har blitt bra. Det er status i mitt liv nå. Hadde jo problemer på hjemmebane og ble behandlet som spedalsk i noen år. Trodde 2018 skulle handle om å gjøre det slutt. Med litt hjelp av parterapi ble det på mystisk vis bra igjen. Terapien handlet mye å høre på hva som er feil med meg av stort og smått. Det ble litt overveldende.  Noe var jeg klart skyldig i. Noe var sånt som jeg ikke kan forandre og noe var urimelig. Noe var rett og slett misforståelser. Vi fikk noen enkle hjemmelekser. Merkelig nok ble ting gradvis bedre.  Mye lettere stemning i hverdagen. Nå er det noen som klamrer seg inntil meg midt på natten sånn som nyforelskede gjør. Jeg trodde ikke det gikk an. Jeg trodde egentlig at hvis et forhold  først virkelig var såpass dødt så lenge,  så kunne det i beste fall bli noe halvdårlig med massiv innsats. Nå føler jeg meg bare kjempeheldig.:wub:

Hyggeligste innlegg jeg har lest på lenge! Kjenner at dette unner jeg deg, du virker som en bra fyr. 

Anonymkode: 7305d...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 3.2.2018 den 18.20, cilie skrev:

Så bra da!😊 Nyt gode dager!

Takk for det! Håper å se et tilsvarende innlegg fra deg en dag:). Man må ha vært litt nede for å virkelig sette pris på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Skulle ønske at utdanning for alle grupper ble subsidiert på en helt aannen måte og at utdanning ble virkeliggjort for alle grupper og i alle retninger. Alt koster i dag og økonomi stopper så mange mennesker fordi de trenger kanskje å ha bil på grunnav minsten eller hytte fordi den er hele storfamiliene. Eller de store grupper som aldri snakker stort om sine ofre og drømmer. Mere  "faste byggeklosser" i utdanning og reelle muligheter som ikke bare er sjansespill med privat eksistens. Skulle også ønske man turte å snakke om det i mere grad. Mange har så såre barndomsminner fra skoledagene at de ønsker hele skolen bare revet og ødelagt. Tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maggie55 skrev:

Skulle ønske at utdanning for alle grupper ble subsidiert på en helt annen måte og at utdanning ble virkeliggjort for alle grupper og i alle retninger.

Norge er svært langt framme når det gjelder utdanningsmuligheter for alle grupper.  Har du sett amerikanske filmer der de snakker om å spare til ungenes college fra de blir født omtrent?

Du er klar over at systemet er litt annerledes enn da du og jeg var unge, man får bl.a. omgjort noe av studielånet til stipend hvis man er borteboer og består eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...