Gå til innhold

Er du redd avvisninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du redd avvisninger?  Hvis du ble skjøvet ut fra miljø / avvist av partner eller det andre kjønn generellt ? 

Anonymkode: 17850...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd avvisninger?  Hvis du ble skjøvet ut fra miljø / avvist av partner eller det andre kjønn generellt ? 

Anonymkode: 17850...ad5

Nei, tror ikke kdet.

Anonymkode: f41f1...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd avvisninger?  Hvis du ble skjøvet ut fra miljø / avvist av partner eller det andre kjønn generellt ? 

Anonymkode: 17850...ad5

Livredd! Og tror dette er svært vanlig.

Selv er jeg så redd at jeg største delen av livet har valgt å være mest for meg selv for å slippe avvisning.

Jeg var singel i 8 år hvor jeg kun hadde korte forhold der jeg ikke slapp folk inn på meg. Ingen skikkelig nære venner. Og har en jobb der jeg er mest selvstendig og ikke behøver å være en del av et større arbeidsmiljø. Det er en kombinasjon av sosial angst og angst for avisning. Men på mange måter kan dette være to sider av samme sak.

Anonymkode: 104a0...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg tror ikke jeg tørr å ha noe med menn å gjøre resten av livet pga av det. All annen avvisning som venner som kommer og går eller folk som slenger dritt preller stort sett av.

Anonymkode: 66791...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd avvisninger?  Hvis du ble skjøvet ut fra miljø / avvist av partner eller det andre kjønn generellt ? 

Anonymkode: 17850...ad5

Ja. Har blitt så redd for avvisning av partneren at det er et seriøst problem.

Anonymkode: 3c193...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Er du redd avvisninger?  Hvis du ble skjøvet ut fra miljø / avvist av partner eller det andre kjønn generellt ? 

Anonymkode: 17850...ad5

Nei. Det betyr selvsagt ikke at man ikke kan bli berørt, å bli avvist hører livet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg tror ikke jeg tørr å ha noe med menn å gjøre resten av livet pga av det. All annen avvisning som venner som kommer og går eller folk som slenger dritt preller stort sett av.

Anonymkode: 66791...b07

Det er slik jeg har det. Jeg vet ikke om jeg tør å satse på å finne meg en mann igjen. Jeg har slitt så mye med sånnt. Men om det er venner eller andre folk som går er det lettere. Men ikke når det gjelder menn som jeg får interesse for eller er sammen med som går, og forsvinner ut av livet mitt.

 Får se hva tiden bringer. Men akkurat nå tør jeg ikke utsette psyken min for det på en stund. Jeg har det ganske bra nå, og det uten menn. :). Barna og familien er kjærlighet for alltid. Så jepp jeg liker tryggheten og det stabile liv. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er lov å skjærme seg har jeg tro på. Vi har alle vår nøye tilmålte tid tror jeg.😊

 

Jeg er mye gladere etter å ha hatt datefri i over 2 måneder. Finne seg selv. La skuldrene senke seg etter dårlige erfaringer. Det er det som jeg jobber med nå slik at jeg er sterk og våger mer å være den jeg er hvis det dukker opp noe en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...