Gå til innhold

Veide 50 kg før meds


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tar du mye mg quetiapin? Jeg føler seroquel holder litt på vekta og har lyst å slutte. 

Jeg var oppi 300 mg quetiapin, men ble jo helt sprø.....spiste hele tiden, også på natta.

Nå går jeg på 100 mg og det rundt maten fungerer noe bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg var oppi 300 mg quetiapin, men ble jo helt sprø.....spiste hele tiden, også på natta.

Nå går jeg på 100 mg og det rundt maten fungerer noe bedre

Ok. Jeg og ble veldig søtsugen på 300 mg, spiste også om natten. Kjenner sug nå også, men tar 75 mg nå til natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg og ble veldig søtsugen på 300 mg, spiste også om natten. Kjenner sug nå også, men tar 75 mg nå til natten. 

Seroquel ga sånn søtsug at jeg fikk tilbakefall av bulimien jeg hadde hatt 6-7 år før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Seroquel ga sånn søtsug at jeg fikk tilbakefall av bulimien jeg hadde hatt 6-7 år før

Ok. Slettes ikke bra hva piller gjør med oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Slettes ikke bra hva piller gjør med oss. 

Jeg var innlagt da og overspiste og spydde 3 ganger daglig. Dette ble ignorert! Selv om posten hadde en egen gruppe for personer med spiseforstyrrelser. De fikk intens oppfølging etter måltidene osv, mens jeg var fri til å spy. Sluttet på seroquel og sluttet og spy og gikk ned 20 kg. Men de kom på igjen ja................... nei jeg får spørre igjen om topimax og får jeg ikke går jeg privat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg var innlagt da og overspiste og spydde 3 ganger daglig. Dette ble ignorert! Selv om posten hadde en egen gruppe for personer med spiseforstyrrelser. De fikk intens oppfølging etter måltidene osv, mens jeg var fri til å spy. Sluttet på seroquel og sluttet og spy og gikk ned 20 kg. Men de kom på igjen ja................... nei jeg får spørre igjen om topimax og får jeg ikke går jeg privat....

Ja gå privat hvis du mener topimax vil hjelpe. Jeg har klart å gå ned over ti kilo nå, prøvde da jeg tok mye ap men det nyttet ikke. Vekta stod bom fast. Nå tar jeg kun seroquel 75 mg, kommer til å slutte på det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gå privat hvis du mener topimax vil hjelpe. Jeg har klart å gå ned over ti kilo nå, prøvde da jeg tok mye ap men det nyttet ikke. Vekta stod bom fast. Nå tar jeg kun seroquel 75 mg, kommer til å slutte på det også. 

Jeg gikk ned selv om jeg tok abilify før, men kan ikke slutte på litium 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Dps sier jeg trenger litium mer enn abilify

så den kan vel trappes ned

men den hindret meg ikke i å gå ned da jeg brukte lamictal

 

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gå privat hvis du mener topimax vil hjelpe. Jeg har klart å gå ned over ti kilo nå, prøvde da jeg tok mye ap men det nyttet ikke. Vekta stod bom fast. Nå tar jeg kun seroquel 75 mg, kommer til å slutte på det også. 

Gratulerer med 10 kg ned!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg gikk ned selv om jeg tok abilify før, men kan ikke slutte på litium 

Ok. Håper topimax hjelper da. Abilify var vel det eneste ap jeg ikke gikk opp i vekt av, men det virket ikke på meg. Bare masse bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Håper topimax hjelper da. Abilify var vel det eneste ap jeg ikke gikk opp i vekt av, men det virket ikke på meg. Bare masse bivirkninger. 

Jeg har ikke bivirkninger av abilify annet enn enn finger som går opp og ned i vendinger, men enormt kaos i hodet uten abilify

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg har ikke bivirkninger av abilify annet enn enn finger som går opp og ned i vendinger, men enormt kaos i hodet uten abilify

Ok. Ja da må du jo ta det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja da må du jo ta det. 

Jeg hadde aldri kaos i hodet før, ikke før manisk psykose i 2012

det ødela huet mitt

da jeg ble lagt inn for manien i 2012 veide jeg 67 kg bare. Nært normalvekt!!

 

og nå nesten 90?? Wtf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg hadde aldri kaos i hodet før, ikke før manisk psykose i 2012

det ødela huet mitt

da jeg ble lagt inn for manien i 2012 veide jeg 67 kg bare. Nært normalvekt!!

 

og nå nesten 90?? Wtf

Ja man går opp i vekt når man tar medisiner, ingen tvil om det. Noen må jo leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja man går opp i vekt når man tar medisiner, ingen tvil om det. Noen må jo leve med det.

Greia er jo at jeg kommer til å dø av det så jeg må gjøre noe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Greia er jo at jeg kommer til å dø av det så jeg må gjøre noe

 

Ja var det jeg fant ut og. Men de bryr seg ikke  psykiatrien om det, det må man bare gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja var det jeg fant ut og. Men de bryr seg ikke  psykiatrien om det, det må man bare gjøre. 

Når min normale vekt er 50, og jeg veier 90 liksom 

 

ikke rart jeg står i fare for å få en rekke sykdommer, tarmkreft, brystkreft, hjerteinfarkt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Når min normale vekt er 50, og jeg veier 90 liksom 

 

ikke rart jeg står i fare for å få en rekke sykdommer, tarmkreft, brystkreft, hjerteinfarkt 

Akkurat! De burde føle et ansvar i psykiatrien når folk legger på seg pga medisiner, men det problemet eksisterer ikke for dem. Det er jo IKKE en bivirkning å legge på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...