Gå til innhold

Ap mot angst og uro ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg bruker fluanxol 1 mg, men kjenner jeg blir rar i hodet og får ikke roen i meg. Sliter med angst og uro. Men den er effektiv på angsten og uroen. Men de plagene av medisinen plager meg slik. Har prøvd zyprexa og seroquel uten hell. Jeg skal til psykiater neste uke ang medisiner. Men jeg lurer på om det fins noen andre som har noen andre alternativer til AP i lave doser for angst utenom dem jeg nevnte. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dette plager meg hele tiden.

Anonymkode: 71bd7...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok ingen her inne som bruker små doser av AP mot angst som fungerer bra unntatt zyprexa og seroquel? Uff jaja

Anonymkode: 71bd7...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok ingen her inne som bruker små doser av AP mot angst som fungerer bra unntatt zyprexa og seroquel? Uff jaja

Anonymkode: 71bd7...83e

Jeg bruker AD mot angst og det har fungert greit..

Anonymkode: 8a64f...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Remeron og Paroxetin er de AD som har vært mest effektiv mot angst på meg. Remeron var meget effektiv mot angst og uro om kvelden, og gav meg utrolig god søvn. Ganske vanlig å få økt apetitt/vektoppgang på Remeron, men ikke sikkert du får det. Sterk hangover de første ukene, men gikk mer og mer over.  

Anonymkode: 0b294...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei hvilke type bruker du da?

Anonymkode: 71bd7...83e

Jeg bruker Cipramil og det har fungert greit, men aller best ved begynnelsen ig ved doseøkninger.

Anonymkode: 8a64f...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...