Gå til innhold

Tyding av drøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For lang tid tilbake hadde jeg en drøm. Jeg stod ute på en kai og så på noen hvite hvaler som lekte seg ute i fjorden Var oppe i vannskorpa og blåste og lekte seg som niser.I drømmen så jeg liksom hvalene som  omriss av mennesker og familier som i en videpforestilling. Opp trappa  på kaia så jeg på siden at det kom et fjernt familiemedlem for å hente meg og kanskje så at her kunne jeg ikke stå i det uendelige. Hva tyder en sånn drøm? Alle kan få problemer med drømmer tror jeg?

Fortalte psykiateren om drømmen  dengang på SMS men fikk aldri noe svar utover oppfordring om å bestille time . Det var vanskelig da på grunn av andres sykdom og veldig lang reise.Så senere at sms ble frarådet å bruke på grunn av informasjonstapping. Kanskje på tide å gå til legen?

Anonymkode: 2de88...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Drømmetyding" uten at drømmens innhold settes i sammenheng med drømmerens totale historie og livssituasjon er helt meningsløst. Men å diskutere den med en behandler som kjenner deg godt, kan av og til være nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte tror jeg drømmer har med interessekonflikter å gjøre. Husker som barn enkelte episoder i livet mine foreldre på grunn av sjalusisenet holdt på å gå fra hverandre og jeg opplevet både fysisk og psykisk å bli " slitt" mellom dem. Sånt er veldig vanskelig. Jeg tror man snakker mer med barna i dag heldigvis. Folk har ofte så forskjellige interesser.

Anonymkode: 2de88...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å se hvite hvaler er jo kjempesjeldent mener jeg. Også i mardrømmer.. Assosierer mye til filmen " Moby Dick".Den fjerne slektningen som plutselig dukket opp er også merkelig.

Liksom vanskelig å ta opp med fastlegen og jeg fikk ngen henvisning videre til noen ny psykiatere da det var slutt med den forrige og trenger det sikkert ikke.

Anonymkode: 2de88...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...