Gå til innhold

Alle er så sinte...


ulva

Anbefalte innlegg

...kan det være været? Lurer litt på det. Selv er jeg så sint at jeg snart tror jeg sprekker - og jeg vet ikke engang hvorfor! Psykiateren min erkjente at alt jeg anklaget ham for var riktig, at han hadde gjort mange feil osv, men det gjorde meg bare enda mer forbanna! Det må være været! Det trykker, trykker, trykker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ooooooooops

Innrømte psyker'n at han hadde gjort feil? Jøss, så heldig du er da!

Min psykiater straffer MEG han når HAN har har begått feil, og jeg har bemerket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømte psyker'n at han hadde gjort feil? Jøss, så heldig du er da!

Min psykiater straffer MEG han når HAN har har begått feil, og jeg har bemerket det.

Ja, han er grei sånn sett... Fikk du høre at du var Borderline også, kanskje? Alle oppstadnasige pasienter er det, vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Jeg føler meg så GLAD, kanskje noe av det skyldes været....

Ja,ja vi føler forskjellig alle mann og det er BRA!

Fire år har jeg hatet sommeren, glade mennesker. lyset....Så frem til mørke høstkvelder...Nå elsker jeg lyset, varmen,solen, og jeg føler meg veldig glad!

Har gjort det en god stund nå.............

Det er forresten en sjelden psykiater du har.......

Har ennå ikke truffet en som innrømmer feil..............

Bare noen små ord fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ooooooooops

Ja, han er grei sånn sett... Fikk du høre at du var Borderline også, kanskje? Alle oppstadnasige pasienter er det, vet du :-)

Nei da, men han smurte istedet på med passiv-aggressiv. Så da kanjo alle ting jeg måtte finne på å være uenig i eller klage på, avvises pga diagnosen. Lettvint, ikke sant!

For han mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...