Gå til innhold

sofa-dag


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

hva i svarte hel.. skal jeg gjøre??

er helt medtatt, igjen..

orker ikke å gjøre noen verdens ting, og klarer ikke å lese.

Jeg skulle vaske opp, men ble så svimmel og uvel, så uendelig sliten, måtte bare legge meg ned der og da.

har gjort rent for dyra, måtte ta pauser flere ganger før jeg ble ferdig.

nå er jeg oppe i perioder på ca 15 min.. og må legge meg i 30 min etterpå. Kan tro jeg får gjort mye, også alt det jeg skulle ha lest til i morgen da..

og det jeg skulle skrive til psyken. ( skriver sammendrag av timene , så de ikke blir så flytende..)

og hva er det med disse dagene..? jeg skulle ha fiksa en lekasje på bilen. men orker ikke. Sluket på vaskerommet er tett, og vasken står der full av illeluktende, møkkete vann.

Jeg fikk rivi ned en skapdør, og jeg får den ikke på igjen.

for ikke å nevne hva som har skjedd med sofaen i dag!! men det er en annen historie.

og ikke vet jeg hvordan jeg skal takle at x-en har et godt øye til ei annen jente. orker ikke tanken på at han er intim med andre, når han har vært det med meg, føler meg totalt skitten og jævlig, og sykelig sjalu . fornyet kjærlighetssorg.. trodde jeg hadde kommet lenger..

jeg er død i hodet, og jeg er død i kroppen, men jeg vil ikke være det, så hvordan skal jeg ikke være det?

sjakk-matt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

*bjørneklem*

På en slik dag fortjener du en stor klem og noe omsorg...Len deg tilbake og tenk at jeg er der....jeg henter fotbad til deg med deilig varmt vann og såpe. Mens du sitter i godstolen med øynene lukket rydder jeg for deg og lager deg en stor kopp varm te. Litt frukt pent dandert på et fat. Etterpå kan du legge deg på sofaen å prate om akkurat det som faller deg inn uten å være redd for at det kommer videre eller blir overanalysert til minste detalj....

Ønsker at jeg kunne gjøre dette for deg akkurat nå vennen:))

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ha sofadager av og til.

Nå er denne dagen snart slutt, og morgendagen kan bli helt annerledes.

Kan du virkelig fikse lekasjer på bilen sjøl?

Og tette vasker og få på plass avrevne skapdører?

Egentlig er du tøff!

Slutter meg ellers til 5- barnsmor! Skulle gjerne være med på "bortskjemmings"økta!

Bjørneklem også fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Hei på deg!

Du fortjener virkelig en "sofadag"!

Du har jo masse ting du gjør på om dagen, er forresten imponert over at du fikser bilen selv...,eneste dyrene da,de må vel ha litt stell utover dagen.Spørs hvilken dyr du har, da.

Nei, slapp av du! Med god samvittighet.

Masse hilsen fra...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...