Gå til innhold

Feite damer i shorts


Gjest Huffoguffoghuff

Anbefalte innlegg

Gjest Huffoguffoghuff

Om sommeren er det så mye som ser dagens lys, blandt annet feite damer i shorts.

Hvorfor kan ikke disse slanke seg eller dekke seg opp litt?

Shorts er jo i det hele tatt et lite flatterende plass på kvinner, men på feite kjerringer er det helt motbydelig! Med mindre man heter Naomi Campell kan man kaste dette klesplagget!

Så her er en oppfordring til dere overvektige shortsbærende damer: slank dere eller kast shortsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    7

  • toci

    5

  • kie

    4

  • favn

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ingen planer om å slanke meg ganske enkelt fordi jeg har det bra som jeg har det. Om det er sol og varmt så går jeg i shorts så mye det passer meg , og om jeg treffer deg på gata så skal jeg huske å "disse" litt ekstra med flesket mitt :-)

Ha en god sommer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

*Flirer* - er Burka etter Deres smak herr Huffoguffoghuff?

Skjønner ikke problemet. Folk må da få kle seg som de vil. Hårete gubber med ølvom dissende over shortskanten er heller ikke vakkert - men hvem bryr seg?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke lagt merke til at mange feite har noen pipestilker til ben, og like godt kan ha skjorts som lakere personer med tykkere ben...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffoguffoghuff

*Flirer* - er Burka etter Deres smak herr Huffoguffoghuff?

Skjønner ikke problemet. Folk må da få kle seg som de vil. Hårete gubber med ølvom dissende over shortskanten er heller ikke vakkert - men hvem bryr seg?

mvh

Problemet er vel at feite damer ikke kan kle seg, og ikke har viljestyrke nok til å slanke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er penere med brunt flesk enn hvitt...derfor går feite damer i shorts når det er varmt...eller aller helst mye mindre klær enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at feite damer ikke kan kle seg, og ikke har viljestyrke nok til å slanke seg.

HVORFOR skal vi slanke oss da ? Fordi DU ikke liker å se på oss ? Nei vettu hva .... *grynt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Det bør innføres en klekkelig miljøavgift på dameshortser større enn large, og de bør helst tvinges til å gå og ringe med en bjelle til advarsel når de er ute blandt ordentlige mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest McDoo

vet ikke om jeg skal le eller grine jeg...

men det siste du sier: slank dere eller kast shortsen...

-syns du det er bedre å ikke ha på seg noen ting da? eller hvordan tolker man det du sier? kanskje du egentlig liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Her trur eg ei grunnleggande misforståing bør oppklarast. Kvinner er ikkje utstillingsdokker med plikt til å ta seg ut. Innimellom går vi ut sjølv om vi er ustelte og stygge på håret. Kanskje vi går på butikken sjølv om vi er for magre eller tjukke eller har åreknutar og kviser.

Det vil sikkert forbause deg, men verken kvinner, menn eller ungar treng å kvalitetssikrast estetisk før dei sleppast laus i det offentlege rom.

Det er ingen siling IQ-messig heller, det er kanskje eit større problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du er genial og morsom nå eller? At dette er årets innlegg på Åpent Forum? Du er dessverre sent ute. Det har vært flere lignende innlegg allerede.

Hva med tjukke mannfolk forresten? Er de "penere å se på" enn damene?

Mitt råd til deg: Hold deg inne i sommer, du. Så slipper du å se folk som ikke er vakker nok i dine øyne. Så får du heller se på deg selv i speilet. Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest motisaz

regner med at du bare skriver dette for å provosere..

men hvis ikke : alle har vel like mye rett til å gå med shorts vel? hvis det plager deg kan du bare gå et annet sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en god benevnelse på sånne som deg: TOSK

La de feite få gjøre som de vil. Det er ikke alle som klarer å slanke seg, og de svetter vel faen meg like mye som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du litt komplekser selv kanskje? :o)

Så du mener at overvektige (som meg selv) skal gå tildekket og koke over av varme og svette?

Jeg går ikke i shorts så ofte, men noen ganger så MÅ jeg bare. Beklager så mye hvis du skulle komme til å se litt av fettet mitt.

God sommer til deg og. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gliser*

Ja, du koker vel av sinne du også, tenker jeg? ;-)

*fett flir*

Ja, jeg tok meg virkelig nær av huffoghuff-figurens innlegg. Synes han(?) bør tenke seg litt mer om før han skriver så til de grader provoserende innlegg.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...