Gå til innhold

æsj usj fysjann. for en dag.

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Er mega sliten. og deppa...

godt de holder øye med meg ( har hjemmesykepleie..), for jeg tror jeg klikker igjen snart jeg.. men inn skal jeg ikke igjen. Nå vil jeg være her og begynne å leve.

Skal snakke med psyken i morra, skal vel diskutere muligheten for kortere innleggelser ved behov, kanskje på et senter.

Lille impulsive meg har klart å ta til meg så ,ange dyr at de kryper bokstavelig talt over hodet på meg... Søte er de da...

Pyton er dagen i dag. har jo gjort noe fornuftig da, vært ute en tur, fått luft i hjernen. Så kommer kvelden, også tar jeg en haug med piller, også forsøker jeg å glemme dagen og krysse fingra for en bedre dag i morgen.

For et liv.Minner meg om at jeg har glemt de forb... pillene..

også er det så mye som skal avklares nå, at jeg blir helt surreete i hodet. også har jeg ikke fått de papirene de lovet meg også bare surr..

Jeg er så forbanna drittlei i dag!!!!!!!!!!

men nå har jeg fått klagd litt, så føler meg litt bedre.

Takk skal dere ha!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100089-%C3%A6sj-usj-fysjann-for-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst til å si det samme som deg - og så orker jeg ikke det engang..! Trenger så sårt en ny innleggelse, men så går det jo ikke pga sønnen min. Jeg er ikke noe flink til å ta vare på meg selv. Håper du er flinkere enn meg. Det høres jo ut som om det går fremover, selv om du fortsatt har slike dumme dager...som i dag.

Hei på deg!

Det var nå godt å høre at du fremdeles eksisterer, selv om du har hatt en trasig dag.

Heldigvis har du fremdeles evnen til å sette ord på følelsene dine. Ikke sutrer du heller. Det er heller en ironisk snert i det du skriver.

Calestia on the loose, tenker jeg.

Har våren slått til på dine kanter?

Krysser fingrene for at morgendagen blir god for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...