Gå til innhold

knivknivknivkniv

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vet jeg ikke hvorfor jeg gjorde det. bare gikk inn på kjøkkenet, tok et knivblad og kuttet. ikke dypt, men allikevel. har gjort det en gang før, da var jeg skikkelig på bristepunktet, men i dag har jeg ingen forklaring, bare gjorde det, kniven lokket. nesten som den roper på meg...har lyst til å fortsette nå, men orker ikke forklare kuttene for noen, for hittil har jeg ingen forklaring, har ikke funnet den ordentlig ennå......annet enn at galskap ligger i familien da...

Videoannonse
Annonse
Gjest lebba
Skrevet

Hei!

Det er en forklaring på det. Går du til psykolog eller psykiater for å prøve å finne svar og bidrag som kan hjelpe deg ut av denne reaksjonsmåten?

Selv om du ikke er bevisst årsakene, bør du gjerne ringe en krisetelefon hvis dette gjentar seg. Du har alt å vinne på det!

Varme tanker fra

Skrevet

Hei!

Det er en forklaring på det. Går du til psykolog eller psykiater for å prøve å finne svar og bidrag som kan hjelpe deg ut av denne reaksjonsmåten?

Selv om du ikke er bevisst årsakene, bør du gjerne ringe en krisetelefon hvis dette gjentar seg. Du har alt å vinne på det!

Varme tanker fra

går ikke til noe jeg...har kun en person som jeg stoler på nok til å prate om det her med, men han blir bare så sur/bekymret at jeg orker ikke ta det opp med han. er jo ikke så lett i disse dager å få tak i en psykolog, jeg har ikke x-antall kr å bruke på det..... at det skal være så vanskelig og DYRT å ha problemer...

Skrevet

går ikke til noe jeg...har kun en person som jeg stoler på nok til å prate om det her med, men han blir bare så sur/bekymret at jeg orker ikke ta det opp med han. er jo ikke så lett i disse dager å få tak i en psykolog, jeg har ikke x-antall kr å bruke på det..... at det skal være så vanskelig og DYRT å ha problemer...

Det koster deg under 4 kr pr dag i året å få behandling.

Egenandelsgrensa er på 1350 kr. Etter dette får du gratis behandling.

Tenk på det. Livet ditt er verdt såpass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...