Gå til innhold

re:cipramil noe vits lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk for svar ; -- Ser Jake nevner at cipramil "egentlig" brukes ved depresjon ..Jeg trur jeg fikk den for begge deler egentlig, -- Har vel ikke følt at jeg har hatt noe depresjon, --men legen mente jeg var noe preget av det. Samtidig har jeg hatt tilfeller med panikkangst som jeg mener det var til hjelp for. - Føler innimellom at følelsene blir litt avstumpa, og trur kanskje det er en bivirkning. ..samtidig forts den sterke uroligheten og bla derfor derfor lurte jeg på om jeg skulle slutte med det. - Føler at valiumen funker mest tydelig, ..men frykter litt også for at ting blir enda værre om jeg slutter med cipr..

Som dere skjønner ; er litt i vilrede` - men trur jeg fortsetter med det inntil videre. -- Må kanskje bare belage meg på at jeg må leve med prb, .. og sette mine begrensninger for hva jeg kan og ikke, .. Noe av resultatet av alt dette er at jeg blir fort sliten` -

Jake1365380469
Skrevet

Kjenner symptomene dine.

Har vært i din situasjon.

Angstutbruddene slet meg helt ut.

Begynte flykte fra tingene. Det gjorde det MYE verre.

Kom meg gjennom det med å gjøre de tingene jeg fryktet.

Gjør det du og.

IKKE sett begrensninger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...